• mee79

Polly-Ester

Jag tänkte höra vad ni tycker om namnet Polly-Ester? jag vet att det påminner lite grann om MATERIALET polyester, men SÅ lika hörs de väl ändå inte? de påstår nämnligen våra bekanta. tycker inte alls de låter likt.
    De har nu gått 3 månade sen vår dotter föddes och nu ÄNTLIGEN har vi hittat ett namn vi e överens om, så snälla, ge oss lite åsikter om va ni tycker!

• Svar på tråden Polly-Ester
  • Dorian Ertymexx
    mee79 skrev 2009-09-02 16:33:52 följande:
    vet ett par som där hon hette Hall i efternamn och han hette Dörr..och de e sant..
    Heh, ska vara glad att hon inte hette Sam i förnamn då! ;)
  • Hildis

Hörde talas om en tjej som hette Bröst i efternamn (gammalt soldatnamn).

Jag tror inte att hon hade några systrar vid namn Lena, Fina, Dina, Inga eller Medina, men det hade ju varit lite kul.

• Kicki0407
    Hildis skrev 2009-09-02 17:27:21 följande:
    Hörde talas om en tjej som hette Bröst i efternamn (gammalt soldatnamn).Jag tror inte att hon hade några systrar vid namn Lena, Fina, Dina, Inga eller Medina, men det hade ju varit lite kul.
    Lena bröst! hahahahahahaha de hade vart nåt de!
  • Dorian Ertymexx
    Hörde talas om en tjej som hette Bröst i efternamn (gammalt soldatnamn).Jag tror inte att hon hade några systrar vid namn Lena, Fina, Dina, Inga eller Medina, men det hade ju varit lite kul.
    Ouch! ;)
  • Preppy
    Hi hi hi, jag som hade tänkt komma med stackaren vi alltid busringde när jag var hrmff lite yngre. Ståhlbröst. Ni kan ju tänka er vad vi frågade..........
  • mee79

Dorian Ertymexx skrev 2009-09-02 17:04:14 följande:

Heh, ska vara glad att hon inte hette Sam i förnamn då! ;)
    haha, nä, lite jobbigt
  • Keira

Hörde om en kille som heter Stadig i efternamn.
    Han har lite att leva upp til eftersom han heter Jukka i förnamn

• bambiboken

hade en lärare som hette Inga Krona....gissa vad vi kallade henne?

Svar på tråden Polly-Ester