• mee79

Polly-Ester

Jag tänkte höra vad ni tycker om namnet Polly-Ester? jag vet att det påminner lite grann om MATERIALET polyester, men SÅ lika hörs de väl ändå inte? de påstår nämnligen våra bekanta. tycker inte alls de låter likt.
    De har nu gått 3 månade sen vår dotter föddes och nu ÄNTLIGEN har vi hittat ett namn vi e överens om, så snälla, ge oss lite åsikter om va ni tycker!

• Svar på tråden Polly-Ester
  • Kicki0407

Pung låter väl bra som efternamn? Har för mej jag har hört nån kines som hette så iaf.... Tycker då de hade vart coolt å döpa sitt barn till Häng, Häng Pung alltså.... Hade ju funkat på både pojk å flicka....tycker jag iaf.... Eller?

• Trileia

Sam-Lage tycker jag är fint annars.

• Trileia
    Trileia skrev 2009-08-30 15:43:30 följande:
    Sam-Lage tycker jag är fint annars.
    Var visst redan någon som hade tipsat om det.
    Aja. Men Pedro-Phil då..
  • Dorian Ertymexx
    kramin skrev 2009-08-28 09:41:06 följande:
    Sav-Anna finns det just en omröstning om... Eller Savanna var det visst..
    Hahaha
  • lurv

Sambon tycker att det är tur att vi inte fått några tjejer eftersom han inte alls gillar mina namnförslag. Är de verkligen så hemska eller är det bara han inte ser det vackra i Rubella och Salmonella?

• Preppy

Allvarligt jag vet en tjej som heter Polly och Ester i mellannamn. Sen ville de döpa sin son till Hosianna, kan tillägga att de heter Davidsson i e-namn. Gaaah

• olandstoken
    Preppy skrev 2009-08-30 21:33:15 följande:
    Allvarligt jag vet en tjej som heter Polly och Ester i mellannamn. Sen ville de döpa sin son till Hosianna, kan tillägga att de heter Davidsson i e-namn. Gaaah
    haha, du skojar!
  • greenfish

Eeeh... Jag har sett det namnet på ett barn i en Välkommen till världen-annons. Fast då utan bindestreck...

• Ladycocos

Kvällens bästa tråd!!!!! ASGARV!!

Skojar inte när jag berättar att jag igår på tv såg en kille som hette
    Justin Kredible.......

• kråkanbråkan

hade en lärare en gång som hette Britta-Ulla, och vi vet ju alla vad de rimmar på.....

Svar på tråden Polly-Ester