• Viicii

Unga mammor göteborg?

Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!

Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.

• Svar på tråden Unga mammor göteborg?
  • udda3

jag skriver upp dagarna så får ni fylla på vilka dagar ni kan. oki?

tisdag: udda3
    onsdag:
    torsdag: udda3
    fredag: udda3 med barn
    lördag: udda3 med barn
    söndag: udda3 med barn

• AdriansMorsa

det blir nog så att jag inte kommer imorgon. jag har inget busskort, brukar ta bilen, men vet inte vart jag ska parkera om jag ska till trädgårdsföreningen. har aldrig varit där. slottskogen är lättare för oss att ta oss till.
    men ni kan ju åka till trädgårdsföreningen så kanske vi kan ta slottskogen igen någon annan gång? :)

• udda3
    AdriansMorsa skrev 2009-10-12 18:19:42 följande:
    det blir nog så att jag inte kommer imorgon. jag har inget busskort, brukar ta bilen, men vet inte vart jag ska parkera om jag ska till trädgårdsföreningen. har aldrig varit där. slottskogen är lättare för oss att ta oss till. men ni kan ju åka till trädgårdsföreningen så kanske vi kan ta slottskogen igen någon annan gång? :)
    man kan parkera på heden?
  • Viicii

Men vi kan väl ta slottsskogen imorgon då? Så tar vi trädgårdsföreningen nästa gång?
    Så har vi löst det med att AdriansMorsa följer med och C4m1lla kan ringa henne då också efter BVC.
    Vad sägs om det allihopa? Nedanför fiket klockan 14?

• FrökenDecibel
    Viicii skrev 2009-10-12 19:34:19 följande:
    Men vi kan väl ta slottsskogen imorgon då? Så tar vi trädgårdsföreningen nästa gång? Så har vi löst det med att AdriansMorsa följer med och C4m1lla kan ringa henne då också efter BVC. Vad sägs om det allihopa? Nedanför fiket klockan 14?
    Det låter som en kanon idé! Jag kan komma till slottskogen i morgon jag med vid 14. Fler?? :)
  • AdriansMorsa

alltså, ni behöver inte byta ställe pga mig! vill ni till trädgårdsföreningen så är det klart att ni ska dit. :) känns så dumt att sabba för er.

alternativet är att vi delar upp oss, de som hellre vill till Slottskogen kommer dit och resten kommer tillträdgårdsföreningen. eller det kanske också blir dumt och snurrigt.

för övrigt såg jag att ingen har svarat på det VildaMatilda skrev
    VildaMatilda: Självklart är du välkommen att hänga på sen! du får se till att klämma ut den lille snart, så att du kan joina oss! :)

• zasata

tisdag: udda3, zasata kanske med barn
    onsdag: zasata kanske med barn
    torsdag: udda3, zasata kanske med barn
    fredag: udda3 med barn,
    lördag: udda3 med barn
    söndag: udda3 med barn, zasata med eller utan barn

• C4m1ll4

tisdag: udda3, zasata kanske med barn c4m1ll4+barn efter 14
    onsdag: zasata kanske med barn
    torsdag: udda3, zasata kanske med barn c4m1ll4+barn
    fredag: udda3 med barn, c4m1ll4+barn
    lördag: udda3 med barn c4m1ll4+barn
    söndag: udda3 med barn, zasata med eller utan barn c4m1ll4+barn

jag kan komma imon, kommer lite senare bara. har ni bestämt vart vi ska än?
    hör av mig till adriansmorsa eller till viicii när jag är klar hos bvc, och kollar vart ni är nånstans!

• udda3

jag tycker vi satsar på slottskogen då, om det är bättre.
    jag kommer, sugen på fika och promenad, men har inget barn med mig!

Svar på tråden Unga mammor göteborg?