• Viicii

Unga mammor göteborg?

Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!

Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.

• Svar på tråden Unga mammor göteborg?
  • udda3

nu har clara fått en tid hos öron/näsa/hals på onsdag. men jag vet inte vilken tid, hoppas att det inte krockar. återkommer!

• FrökenDecibel

Jag och Magen kommer också till åhlens kl 15 :)

• udda3

vi kommer inte kunna komma i morgon. clara är sjuk

• iAnnaMaria

Hej hej... Ser ut att vara en tråd som passar mig :). Är 22 år och har två stycken pojkar.

Oliwer 2 år och Elliot snart 4 månader. Bor i Lindome.

• zasata
    iAnnaMaria skrev 2009-10-20 16:54:38 följande:
    Hej hej... Ser ut att vara en tråd som passar mig :). Är 22 år och har två stycken pojkar. Oliwer 2 år och Elliot snart 4 månader. Bor i Lindome.
    hej
  • udda3
    zasata skrev 2009-10-20 11:54:58 följande:
     ucsh Vad tråkigt, vad har hänt med henne?
    förkyld & lite febrig.. men näst nästa vecka är vi på G igen... för nästa vecka är vi ute och reser
  • zasata
    udda3 skrev 2009-10-20 17:11:58 följande:
    förkyld & lite febrig.. men näst nästa vecka är vi på G igen... för nästa vecka är vi ute och reser
    Vad synd, ebba som sätt fram emot att leka med Clara!
  • AdriansMorsa
    iAnnaMaria skrev 2009-10-20 16:54:38 följande:
    Hej hej... Ser ut att vara en tråd som passar mig :). Är 22 år och har två stycken pojkar. Oliwer 2 år och Elliot snart 4 månader. Bor i Lindome.
    Hej! Välkommen :)
    Va roligt att du är från Lindome. Jag är uppväxen där, men bor numera i Kållered.
  • Viicii

Välkommen!

Hoppas att Clara blir bättre! Här är vi också sjuka, men ingen feber än så länge peppar peppar.

Svar på tråden Unga mammor göteborg?