• Viicii

Unga mammor göteborg?

Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!

Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.

• Svar på tråden Unga mammor göteborg?
  • Viicii
    zasata skrev 2009-10-05 10:42:26 följande:
    viicii: tack. har ni träffats många gånger?
    Nej det har vi inte. I fredags träffades vi för första gången och då var det jag, AdriansMorsa och C4m1ll4 som kunde komma. Men vi planerar att ses snart igen. Vore jättekul om du ville hänga på?
  • zasata
    Viicii skrev 2009-10-05 16:25:55 följande:
    Nej det har vi inte. I fredags träffades vi för första gången och då var det jag, AdriansMorsa och C4m1ll4 som kunde komma. Men vi planerar att ses snart igen. Vore jättekul om du ville hänga på?
    ja det gör jag gärna, vilken ålder är det på era barn
  • FrökenDecibel

Vad sägert ni mammor och magar om att träffas snart igen? Nu har jag ju inte träffat någon av er tidigare men det vore toppen att knyta nya kontakter!
    Vad sägs om en promenad eller en fika i oktober? :)

• C4m1ll4
    zasata skrev 2009-10-05 22:01:05 följande:
    jag träffas gärna i veckan om nån vill? har dottern hemma hela veckan då dom ringde och det gick magsjuka..
    jag kan ses på fredag och söndag.
  • Viicii

Fredag passar bra för mig =).. Min dotter är snart 8 veckor.

• C4m1ll4
    zasata skrev 2009-10-06 10:06:43 följande:
    okej, vilken tid? vill ni ut och gå, eller gå till nån lekplats?
    1 eller 2 kanske? vet inte vad man kan hitta på. min son är 6 veckor, så han är inte mycket för lekplatser än hihi
  • Viicii

13 blir väl bra? Vi kanske kan göra som sist.. Fika och sedan promenera? Vad säger ni?

Svar på tråden Unga mammor göteborg?