• Viicii

Unga mammor göteborg?

Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!

Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.

• Svar på tråden Unga mammor göteborg?
  • FrökenDecibel
    iAnnaMaria skrev 2009-10-21 22:11:01 följande:
    hade ni en trevlig fika idag? Jag har åkt på en förkylning så känner mig hängig :(
    Ja det ver jätte trevligt, nästa gång så får du ta skrutten med dig och följa med :)
    Du också? Alla är förkylda nu och det är lika tråkigt jämt.
    unna dig gott thé.. det gör alltid jag :)
  • C4m1ll4

nån som vill ses nästa vecka??
    jag kan alla dagar förutom torsdag, och efter kl 14 på onsdag. om det finns nån annan som kan då?

• iAnnaMaria
    C4m1ll4 skrev 2009-10-23 23:40:43 följande:
    nån som vill ses nästa vecka?? jag kan alla dagar förutom torsdag, och efter kl 14 på onsdag. om det finns nån annan som kan då?
    Ja alltid kul att ses :). Jag kan nog alla dagar utan torsdag.
  • JosephineFredrikRos

hej hej josephine heter jag har en dotter på 10 månader. bor i kungälv med min sambo. har bara bott här i snart 2 år så jag känner inte så många och ingen som har barn. jag skulle gärna följa med någon gång! är mamma ledig så jag kan nästan när som!

• zasata
    JosephineFredrikRos skrev 2009-10-24 15:22:32 följande:
    hej hej josephine heter jag har en dotter på 10 månader. bor i kungälv med min sambo. har bara bott här i snart 2 år så jag känner inte så många och ingen som har barn. jag skulle gärna följa med någon gång! är mamma ledig så jag kan nästan när som!
    hej!
    var i Kungälv bor ni?
    Vi tittar på lägenheter ute i munkegärde
  • FrökenDecibel

KLART DET SKALL FIKAS!!!! =)

Jag kan alla dagar utom tisdag och fredag. Förslag på när och var??

NU har vi äntligen köpt vagn, hämtade den didag. SUPERGLAD =)

• iAnnaMaria
    FrökenDecibel skrev 2009-10-24 21:18:48 följande:
    KLART DET SKALL FIKAS!!!! =) Jag kan alla dagar utom tisdag och fredag. Förslag på när och var?? NU har vi äntligen köpt vagn, hämtade den didag. SUPERGLAD =)
    Måndag skulle passa mig perfekt.
  • lottiz90

Hej heter Lotta och bor i Eriksberg på Hisingen. Känner inte många här i Gbg som har barn. Vore kul att träffa andra unga mammor i Gbg. Mvh Lotta och Natalie

• C4m1ll4
    FrökenDecibel skrev 2009-10-24 21:18:48 följande:
    KLART DET SKALL FIKAS!!!! =)Jag kan alla dagar utom tisdag och fredag. Förslag på när och var??NU har vi äntligen köpt vagn, hämtade den didag. SUPERGLAD =)
    jag kan onsdag efter typ 14.
    vet inte var nån annan som vet nåt ställe.

vad blev det för vagn?
Svar på tråden Unga mammor göteborg?