• Viicii

Unga mammor göteborg?

Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!

Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.

• Svar på tråden Unga mammor göteborg?
  • Viicii

Någon som kan ses i nästa vecka?? Jag kan alla dagar utom måndag : )

• FrökenDecibel

Ja absolut fika har jag aldrig dött utav!! :)
    Jag kan alla dagar utom ons, tors, fre.

Äntligen hemma från Ullared. Två vagnar mamma, pappa och barnprylar.
    ROOOLIGT =)

• Viicii
    FrökenDecibel skrev 2009-11-06 18:59:54 följande:
    Ja absolut fika har jag aldrig dött utav!! :) Jag kan alla dagar utom ons, tors, fre. Äntligen hemma från Ullared. Två vagnar mamma, pappa och barnprylar. ROOOLIGT =)
    Vad kul att du varit där! Ska dit för första gången på söndag, wohoo!
    Ja men vad bra ska vi säga tisdag då kanske?
    Fler som kan?
  • FrökenDecibel
    Viicii skrev 2009-11-06 22:20:22 följande:
    Vad kul att du varit där! Ska dit för första gången på söndag, wohoo! Ja men vad bra ska vi säga tisdag då kanske? Fler som kan?
    Ja herreguud det finns hur mycket fina grejer som helst! Vill tillbaka :)
    Tisdag, ja men det skulle fungera fint. Fler som kan???
  • Novaleesmamma

Så kul att se så himla många unga mammor från Gbg :D
    Är det någon som bor lite utanför också eller? Har ni alla fått barn eller är någon gravid?

• iAnnaMaria
    Novaleesmamma skrev 2009-11-07 21:40:38 följande:
    Så kul att se så himla många unga mammor från Gbg :D Är det någon som bor lite utanför också eller? Har ni alla fått barn eller är någon gravid?
    Nämen hej Martina!!! :D
  • AdriansMorsa
    FrökenDecibel skrev 2009-11-07 11:55:38 följande:
    Ja herreguud det finns hur mycket fina grejer som helst! Vill tillbaka :)Tisdag, ja men det skulle fungera fint. Fler som kan???
    Ja verkligen! Vi har varit där två gånger med Adrian.. 2 gånger!! Och han är bara 5 månader.. erhm.

Jag kan också på tisdag :)
  • FrökenDecibel
    AdriansMorsa skrev 2009-11-07 22:41:43 följande:
    Ja verkligen! Vi har varit där två gånger med Adrian.. 2 gånger!! Och han är bara 5 månader.. erhm. Jag kan också på tisdag :)
    Men det tar ju inte alls lång tid att åka ner dit. Klart man åker då :) Det blir en resa till snart igen (kanske inte i år, pappan tyckte inte det var det roligaste han varit med om:P)
    Ska det bli en tisdagsfika då??
    Är det någon som har fikat på Fröken olsson (vid Condecco i kompassen) ?? Ett av mina favoritfik och stället har bra med plats för vagnar och magar!
  • udda3

fröken ohlsson e ett bra ställe
    och tisdag låter kanon

Svar på tråden Unga mammor göteborg?