Unga mammor göteborg?
Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!
Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.
Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!
Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.
denna veckan är körd för oss. har INGA pengar alls till fika å dylikt.
Jag har inte heller FIKA pengar men man kan väl träffas och ses ändå?? :)
jag träffas gärna ändå! :) sitter och försöker komma på något man kan göra som inte kostar pengar..
Adrian är ju som han är.. så det blir jobbigt för oss att till exempel bara stryka omkring i stan. därför är det nästan bättre man är hemma hos någon. men då blir de ju lätt att man vill fika :P och bara promenera var iaf något som jag inte var så sugen på när jag var höggravid.. hehe
jag har en idé. på torsdag är det babyöppet kl 13.30-16.00 på öppna förskolan här i kållered. dock kostar det kanske för er att ta er hit? och en annan dum grej med den idén är ju att clara inte är en baby :P
men någon som har en annan idé?
jagofamilj.blogspot.com/
träffa andra unga mammor mera info i länken
haha nä. clara e ingen baby.
men ses ni med era små nu, så återkommer jag och clara efter löning!
Hej! Ok att smyga sig in i tråden?
Är en mamma på 23 år med en son som snart fyller 2 år och en dotter på 6 veckor, bor i Guldheden med barnens pappa/min man.
Träffas ni ofta? Vad gör ni när ni ses?
Ha en bra kväll
bada hade vart mysigt..
vilket bad?
vallhalla e inte så imponerande, tycker inte jag i alla fall..
kanske åby?
eller frölunda?
Jätte många roliga ideér här ju :)
Promenader är nästan uteslutet för min del, går ju som en vaggande säl just nu :)
Bad är en kanon idé det också. Känner inte till baden här i GBG men de är ju inte svårare än att ta sig dit.
Jag har ju blivit ett stort fan av bakning, min senaste grav-grej här hemma. Så är det någon som är sugen på att träffas och baka och greja med barnen så är jag helt med!
Baby öppet i kållered lät u jätte mysigt även om min ligger i magen :)
Är det någon mer som blev sugen på det på torsdag??