Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Va kul.... jag kommer börja pergon om ungefär 2 veckor
Nu håller vi alla tummar och tår för att det ska lyckas.
Har du någon egen äl? jag har tydligen väldigt mycket ägg men skulle prova pergo iallafall, så risken för flerbörd var tydligen stor för oss, men hellre två än inget
Va kul att vi blir några stycken som kan peppa varandra :)
Moncabang: Vi har ett barn sen tidigare, han blir 2 år på onsdag...syskon till honom har vi försökt få sen våren förra året :( men inte lyckats. Jag tror att vi får tre försök med pergotime vad jag förstår så rekommenderas inte fler och efter det skickar hon remiss till reproduktionscentrum för insemination.
Förväntansfull0406: Jag håller alla tummar och tår :)
Mary0208: Nej mina verkar inte heller vilja bjuda till på egen hand ;)
Åh en lista låter kanon...måste kika i almanackan ikväll och sen uppdaterar jag. Kul!!!
Här kommer uppdateringen
Playfull: Pergostart 1/9
Moncabang: Pergostart 27/8, ÄL ca 8/9, BIM ca 22/9
DIFmamma: Pergostart ca 9/9 Äl ca 16/9 BIM: ca 30/9
nyköpings bo: Självklart :) välkommen och lycka till
nyköpings bo: Nej du det är det definitivt inte ;) NU precis NU vill jag ha min mens (ja om jag inte är gravid såklart) så att jag får börja med pergon och sen som du säger VUL och förhoppningsvis ett ok att "köra på" och sen som sagt BIM...Jag hoppas bara att jag inte släpper för många ägg, har nämligen väldigt mycket ägg ligger i stockarna enl gyn, för då blir ju väntan ännu längre!!!
Jag har hört att de kan "plocka bort" ägg om det blir för många men det kanske inte stämmer???
Ok men får man sexförbud ändå eller kan man fortfarande försöka den månaden?
Zelmilainen: Ja det vore jättesnällt :)
Va kul att vi börjar bli ett gäng :) Nu hoppas vi på att de som är på listan försvinner och vi kan göra en ny lista med "pergo-graviditeter" istället...