Pergotime
Va jag som tycker att kalendersex är det bästa ;) nä skämt och sido, nu börjar man lessna på detta och jag längtar till den dan när man kan ha sex för att man vill det och inte för att man måste...
Va jag som tycker att kalendersex är det bästa ;) nä skämt och sido, nu börjar man lessna på detta och jag längtar till den dan när man kan ha sex för att man vill det och inte för att man måste...
Styrkekram Hk83...
Själv kommer jag precis från gyn, vul visade 3 ägg som var på väg att släppa!!! så hon bestämde sig för att plocka bort ett...inge skönt alls och nu har jag rejält ont så jag åkte hem från jobbet...kurerar mig i soffan med en godispåse :)
Välkomna alla nya
hoppas att ni kommer att trivas...
Inte testdag förrän om en vecka ungefär :( Hur har ni andra kännt efter pergon, jag har som ilningar och småvärk i tjejmagen, vet inte om det kan vara så att det håller på att hända saker eller om det är sviter efter pergon och att de fick plocka bort ett ägg...öm i bröstvårtorna är jag också...men som sagt en vecka kvar så alldeles för tidigt att testa än...
Graviditetssymtom eller bara biverkningar??? Blir galen snart, gaaah tur att det snart är testdax :)
Jaha, dum som jag var kunde jag inte hålla mig utan köpte ett sån´t där testa tidigt test och det visade negativt :(
Grattis Hk83!!!!
Här är det bara skit just nu, mensen på ingång så nu är det deppigt! Aja bara att ta nya tag och börja en ny pergo-kur även fast det just nu känns tungt...väldigt tungt
Jaha, då har jag börjat kur nr 2 idag...har ni andra märkt att ni blöder fler dagar med pergo än utan? Jag ska på vul 15/11 så då hoppas vi att det finns mogna blåsor igen :) Nu måste det väl bara ta sig den här gången???
Playfull: vi verkar ligga ganska lika nu, andra kuren och äl-vecka den här veckan :) nu SKA det ta sig eller hur???
Fan fan fan...var på vul idag och selmhinnan ser inte alls bra ut, alldeles för tunn...ska dit igen på måndag men det lutade mot att jag skulle få hormoner i injektionsform...det är väl bara att sluta hoppas den här månaden då :(
Jippieee slemhinnan hade tjockat på sig och hon trodde att de två ägg som var stora och fina förra gången hade släppt i helgen, har iallafall haft väldigt ont på den sidan men eftersom något (tarm eller dyl) låg i vägen och skymde så kunde hon inte se den äggstocken ordentligt. Ska tillbaka på måndag och ta prover för att se att jag verkligen haft ägglossning, sen ska jag boka in en telefontid för att se hur vi ska gå vidare för tar det sig inte nu så måste vi ha en Pergo-fri månad nästa gång innan det är dax för tredje och sista kuren...
Jaha nu kom den igen, mensen alltså...fast jag hade nog inte väntat mig annat den här gången, tur att jag har telefontid med gyn på torsdag för det är en del saker jag inte förstår alls...som tex hur 2 blåsor kunde vara kvar från förra månade när de tog bort en, eftersom jag hade tre från början så måste ju det betyda att ingen av de två som lämnades kvar har släppt!!! Inte lätt att bli gravid om inte äggen släpper :(
Åh va irriterad jag blir, hade telefontid ned gyn igår men inte ringde de heller...försökte ringa dit idag men då har de stängt!!! Hmm jag ville ju få veta om proverna visat att jag haft ägglossning eller om äggen stannat kvar den här månaden också!!! Gaaahhh
Åh va besviken jag är på gyn nu...skulle ju ha haft tel.tid i torsdag men de ringde inte, på fredag hade de stängt så jag åkte dit i måndags och hon i receptionen skulle lägga en lapp till min dr om att hon skulle ringa mig under dagen men inte f*n gjorde hon det!!! Idag hade de fullt i sin kö när jag ringde så inte fick jag tag på de nu heller...ger upp snart