• DIFmamma

Pergotime

Samma här, jag har väldigt mycket ägg i stockarna så de vill kontrollera att det inte släpper för många

• DIFmamma

Nu är det dax...första tabletten är nu svald och nu jäklar jag är också heeelt övertygad om att det ska ta sig den här gången

• DIFmamma
    flashieangel skrev 2009-09-11 14:50:49 följande:
    Men om vi tre är så övertygade så måste det ju lyckas eller hur?? ;) jag tror vi kommer att få små knottar i Juni nästa år...de kan ju inte bli annat ju...hehe!!!Sen hjälper det nog om vi allihopa håller tummarna för varandra...jag håller för er!!! Om en månad så vet vi...hehekram kram
    Eller hur??? nu jäklar ska vi lyckas, jag håller alla tummar och tår Hmm förstår inte hur man ska orka tillverka bara, har världens huvudvärk (kan det vara en biverkan), tur att det inte är dax riktig än Någon som vet om man bör vänta till efter vul så att man inte riskerar att få fyrlingar?
  • DIFmamma

GRATTIS!!!!!!!!!!!! Gud va underbart för dig :) men du måste komma in hit och hälsa på ibland iallafall...vi vill ju veta hur du mår ;)

• DIFmamma
    Moncabang skrev 2009-09-13 14:52:00 följande:
    Min ÄL uteblev denna månad...fick ju ÄL förra gången av Pergo... Usch vad surt det känns! Så nu får jag vänta ytterligare en månad. Har bara lust att ge upp just nu...är det värt allt detta jobb...
    Förstår att det känns tungt, men ge inte upp...kämpa på jag lovar att det lönar sig Vi finns här för att peppa dig!!! Stor peppkram
  • DIFmamma

Hoppar in och svarar farmaceut som jag är Gestapuran och provera är samma sak men gestapuran finns inte längre...

• DIFmamma

Var till gyn idag och gjorde vul...lite tidigt att sen än så jag ska tillbaka på måndag igen. Som det såg ut nu så hade jag en äggblåsa på ca 1 cm i ena och 2 lika stora i andra. Hon trodde att jag skulle ha ägglossning runt måndag...

• DIFmamma

I dag är jag på dag 11 hon sa att man förskjuter sin äl lite när man tar pergo

• DIFmamma

Jaha äl snart och maken har influensa....typiskt

• DIFmamma

Ja inte tänker jag låta en pergokur gå till spillo heller

Svar på tråden Pergotime