Lalie - sa jobbigt! Ar det ok att jag spekulerar lite (kanner varken dig eller din son sa jag ar kanske helt ute och cyklar! och vill inte uppfattas fel)? Kan det vara sa att han har pejlat in dina kanslor mer an du trott och att det darfor inte ar 100 % hans egna kanslor som han uttrycker?
Min halvbror gick igenom en fas nar han behovde nagot mer an tva aldre halvsystrar, fast nar han var 11 och da blev det en katt :) (Det var jattejobbigt for dem med mf och med min bror sangliggande i 5 manader)
Mammiz - sander styrkekramar.
Ville beratta att jag matt som en hund, och att jag ar urtrott pa att ma illa till den grad att jag nastan lovat mig att aldrig mer ga igenom det har om nagot skulle handa, men som ni skriver, man mar mycket battre om man oppnar ogonen for det man har. Har ni last "mer sjalvkansla"? dar skriver forfattaren att det ar smart att odla sin tacksamhet - och det ar det ju! Jag har faktiskt inte glomt hur lyckligt lottad jag ar som ar gravid, sa jag far bita ihop och vara tacksam for att man far sova 8-9 tim per dag :)
Kramar till alla - och massor av valgangsonskningar!