• Ruso

Me&i tråden nummer 12

Startar nu en ny me&åd eftersom den andra stängs ner om några dagar...Här diskuterar vi underbara kläder, erfarenheter av me & i och förstås annat vi vill ha svar på och funderar över Glad.
    Me & i ´s hemsida har du här:

www.meandi.se

För att förtydliga reglerna från familjeliv:

"Raka svar på direkta frågor är tillåtna. Tex lagerstatus, priser, hur man går tillväga för att kontakta en lokal säljare etc. Däremot får säljarna inte smyga in erbjudanden, framställa produkterna i positiv dager eller ens berätta vad de själva använder ur sortimentet.

Att flagga för att en rea eller nytt sortiment är i antågande är reklam om inte någon i tråden har efterfrågat ett startdatum, för att ta ett exempel mellan svar på fråga och reklam.

Det här gäller alla säljare (barnkläder, kosmetika, husgeråd, etc) som hänger på sajten privat."

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46871256.html

Hemligaplagg tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46259597.html

Prov-kollektionen H-09 (om du är nyfiken på storlekarna som finns att prova...)
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46395156.html

Vad har ni köpt-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46415626.html

Schenker paketsök: (skriv in ditt kundnummer under "Referens" låt "Paketid" vara tomt)
    www.schenkerprivpak.se/servlet/se.ementor.eco...

Slut-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46604985.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-01 19:45
    Schenker paketsök - tråd som förhoppningsvis fungerar :
    www.schenkerprivpak.se/servlet/se.ementor.econgero.servlet.presentation.Main&data.language.id=1
  • Svar på tråden Me&i tråden nummer 12
  • Pillis1975

Jag har medaljongkjolen men jag har knappt använt den. Borde kanske ta o köpa svarta tights till o nån svart top/kofta

• Mysaaan
    Cattiz79 skrev 2009-10-27 19:20:38 följande:
    Är det någon som vet vad man får för present vid en visning när man fått hem ett kort med posten, vykort med hjärta på.
    det undrar jag också
  • snart mamma igen
    Mysaaan skrev 2009-10-28 22:03:38 följande:
    det undrar jag också
    jag vet..
    de är sagt att man får disktrasa med me&i tryck..

har varit på party O kunde ju såklart inte låta bli o beställa liiite Storkund??jag,,vaddå
    blev plychkjol,plychtights o hjärta tröja till liten o plychbyxor till kommande krabat
  • lillronya

Hur lång tid tar det innan man får kläderna man beställt?
    Har glömt.
    Bara liiiite otålig.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • snart mamma igen
    lillronya skrev 2009-10-28 22:32:01 följande:
    Hur lång tid tar det innan man får kläderna man beställt?Har glömt. Bara liiiite otålig.
    här sa säljaren iaf 6dagar.. Men söderut så kan de väl gå lite fortare
  • zingo74

Brukar väl ta typ en vecka, tror jag, jag är oxå liiite otålig.
    Diskuterade Me&i med en mamma på föräldragruppen, hon hade köpt den gröna klänningen/tunikan i frotte på second hand för 20 kr!!! I nyskick dessutom!! Men den passade inte på henne så hon lovade att jag skulle få den av henne, nice eller hur??

• lillronya
    snart mamma igen skrev 2009-10-28 22:44:49 följande:
    här sa säljaren iaf 6dagar.. Men söderut så kan de väl gå lite fortare
    Det var snabbt!
    Jag bor ju i skåne så då hoppas jag på snabbleverans.
  • lillronya
    zingo74 skrev 2009-10-28 22:45:39 följande:
    Brukar väl ta typ en vecka, tror jag, jag är oxå liiite otålig. Diskuterade Me&i med en mamma på föräldragruppen, hon hade köpt den gröna klänningen/tunikan i frotte på second hand för 20 kr!!! I nyskick dessutom!! Men den passade inte på henne så hon lovade att jag skulle få den av henne, nice eller hur??
    Wow vad bra!
  • 78Misan
    zingo74 skrev 2009-10-28 22:45:39 följande:
    Brukar väl ta typ en vecka, tror jag, jag är oxå liiite otålig. Diskuterade Me&i med en mamma på föräldragruppen, hon hade köpt den gröna klänningen/tunikan i frotte på second hand för 20 kr!!! I nyskick dessutom!! Men den passade inte på henne så hon lovade att jag skulle få den av henne, nice eller hur??
    Vad skoj Den gröna är dock mycket större än dom andra i storlek.
    Längtar efter sommar
  • 78Misan

Tycker det är tråkigt att man behöver vänta så pass länge på kläderna igen. Förra säsongen va suverän med leveranser.

Längtar efter sommar
Svar på tråden Me&i tråden nummer 12