• Anonym

lån trots kronofogden

hej tänkte kolla med er om ni vet ngt tex sms lån man kan ta fast man har kronofogden?? är verkligen akut snälla hjälp

• Svar på tråden lån trots kronofogden
  • Anonym

ska testa direkt tusen tack

• carlsbergs

Hur gick det ts? Skulle själv behöva snabba pengar just nu men ville höra hur det gick för dig först

• Anonym

har inte mobilen registrerad så får vänta tills det e gjort men om du testar så kan du berätta sen och hittar du andra ställe kan du tipsa så tipsar ja dig om ja hittar ngr

• carlsbergs
    Anonym skrev 2009-09-03 18:28:40 följande:
    har inte mobilen registrerad så får vänta tills det e gjort men om du testar så kan du berätta sen och hittar du andra ställe kan du tipsa så tipsar ja dig om ja hittar ngr
    Jag har inte heller min mobil registrerad någonstans Jag vet inga andra ställen där man kan låna med prick i registret, därför så nyfiken.. Men skall leta runt lite
  • UngMorsa

Snälla, snälla, snälla ta inte ett sms lån. Gå till kyrkan, gå till soc igen eller vad som helst men ta för gudsskull inte ett sms lån. Det är värsta knipan du någonsin kan sätta dig i!

• Sarilariz

Är det mediciner du har köpt så skall soc ge dig extra pengar till detta. Har du kvitto (har du inte detta kvar bör du kunna ordna detta med apoteket) med dig till soc får du denna summan pengar. Lycka till!

• Anonym (hmm)

Hur gammal är ditt barn TS?

• Lindis1974
    Anonym skrev 2009-09-01 12:34:26 följande:
    Jag har köpt mediciner till mitt barn som är rätt dyra och nu i efterhand så fick jag reda på att man kunde ta det på konto attans att jag inte visste det innan...men när man såtår där i och mitt barn är sjuk så vet man inte vad man gör ångrar mig djupt... har långt till pantbanken men dator har jag ju osså me tyvärr är det ju lånad men annars hade jag ju sålt den
    har du bet anmärkning får du ju såklart inte ta det på konto heller..
  • Anonym (hmm)

Anonym (hmm) skrev 2009-09-03 23:34:49 följande:

Hur gammal är ditt barn TS?
    Det jag tänker på är ju att du kan ju testa med mycket potta ifall du har tiden eller att göra så kallade vikblöjor av det du har hemma med handuk som inlägg ifall det verkligen krisar på det sättet så har du ju blöjorna lite längre.

Andra alternativ än att ta ett akutlån skulle ju vara att gå ut en runda och plocka pantburkar m.m. på det sättet så kan du ju få ihop lite mera pengar.
  • Anonym (NEJ NEJ NEJ)

Å jag blir så ledsen när jag hör att du tänker ta SMS-lån!
    Jag vill verkligen verkligen rekommendera dig till att ALDRIG ta ett SMS-lån.

OM du lånar 3000:- denna månaden - är du SÄKER på att du har 3600:- att betala nästa månad? Om inte - kommer även SMS-lånet gå till Kronofogden i en rasande fart!
    Bättre att försöka låna av familj, gå till kyrkan, socialkontoret eller bäst av allt: sälja saker på Blocket. Allt går att sälja!

Usch, jag får rysningar. TA ALDRIG SMS-LÅN!!
    Jag jobbar med krav/kredithantering och jag SER verkligen vad SMS-lån ställer till med för skit!!!!!

Svar på tråden lån trots kronofogden