lån trots kronofogden
hej tänkte kolla med er om ni vet ngt tex sms lån man kan ta fast man har kronofogden?? är verkligen akut snälla hjälp
hej tänkte kolla med er om ni vet ngt tex sms lån man kan ta fast man har kronofogden?? är verkligen akut snälla hjälp
jag äter enformigt redan men mina barn får bra mat iallafall dom är ju viktigast
Inte ens några smycken du kan panta/sälja?
Det mesta brukar gå att sälja på blocket så du kan få in några hundralappar i alla fall, gamla kläder, mobil, dator, TV, stereo, möbler.
Du kan inte erbjuda någon granne, släktning eller kompis lite extrajobb som t ex gräsklippning, städning eller barnpassning.
JAG är BÄST skrev 2009-09-01 12:29:31 följande:
Jag skulle ha gått till soc först och främst och förklarat hur det låg till och se om dom kunde hjälpa. Sen om dom inte kan, får man kolla andra alternativ. Men som sagt, jag tycker du ska ringa ner till sco nu och höra med dom.
Lycka till!
Jag har köpt mediciner till mitt barn som är rätt dyra och nu i efterhand så fick jag reda på att man kunde ta det på konto attans att jag inte visste det innan...men när man såtår där i och mitt barn är sjuk så vet man inte vad man gör ångrar mig djupt...
har långt till pantbanken men dator har jag ju osså me tyvärr är det ju lånad men annars hade jag ju sålt den
kan ju lägga ut lite på tradera men det tar ju ett tag innan auktionen är slut tills man har pengarna ser att jag klarar mig med blöjor 3 dagar välling 7 dagar men kan ju såklart göra ett försök