lån trots kronofogden
hej tänkte kolla med er om ni vet ngt tex sms lån man kan ta fast man har kronofogden?? är verkligen akut snälla hjälp
hej tänkte kolla med er om ni vet ngt tex sms lån man kan ta fast man har kronofogden?? är verkligen akut snälla hjälp
ja tv kan jag sälja med har en gamal burk tv men kan säkert få 100 kr och det e ju ett blöjpaket .
Anonym (men??) skrev 2009-09-01 12:41:00 följande:
ring pastor expeditonen och hämta pengar därifrån är mitt råd.
Mina pengar är ALLTID slut precis i början av månaden. Fråga mig inte varför men alla räkningar blir betalda och mat på bordet tills barnbidraget kommer månaden där på. dock så måste jag låna pengar så jag kan tanka bilen så jag kommer till jobbet, har turen att kunna sova på jobbet vart jag än är (lastbil) så slipper pendla men nu e första månaden på jobbet så ingen innestående lön än men innan va de iaf lika dant bortsett från soppakostnaden till och från jobbet! Jag kan sällan äta på veckodagarna och de skiter jag i så länge min dotter och hennes pappa har mat på bordet :)
nepp soc fick man inget mer av då jag ej ska ha hjälp av dom nästa månad:S
men är det ngn som vet ett eller fler ställen man kan ta sms lån trots kronofogden kan ni väl länka till mig i detta forum skulle vara mer än glad om ni gjorde det
inget svar från ngn lagt ut den på blocket mer kan ja inte göra :s