• Snova

Är Converse bekväma?

Jag är väl den enda som inte har haft några sen jag var liten så nu ställer jag en dum fråga - är de sköna att gå i om man tänker längre sträckor?

• Svar på tråden Är Converse bekväma?
  • AnnaKlara

Nja, de är ju platta. Det är inte som att gå i en sko avsedd för löpning/vandring, men jag skulle inte heller säga att de är direkt osköna.

• FruLycklig

Bästa skor ja kan gå i...=)

• ElinaLundberg

Absolut de skönaste skörna ever :)

• enlitenbitkaka

Ska du ha som vardagsskor; supersköna! Har bara de med vanlig sula men ska skaffa ett par låga också.

Vill du kika in hos mig? Hojta till så fixar jag det :)
  • Mammut och Papput

Jag och även en kompis till mig fick problem med höfterna när vi använt dem pga av att det är platt sula i dem. Annars är de sköna för stunden, och snygga.

• Tokern

Man kan ju köpa till inlägg för att kompensera för att de inte stöttar upp fotvalvet....

• Karinbarin

Jag skulle rekomendera hålfotsinlägg. Då är det grymt sköna!! Enkla att slänga i tvättmaskinen också om de blir smutsiga!

• LyckligtSlut

Nej, de är så platta. Efter ett tag formas dem bättre. Tycker att de är söta men de är obekväma och håller inte länge, alldeles för dyra för så dålig kvalitet. Men brukar köpa dem ändå. Denna sommar blev det inga. Ja, brukar få köpa ett nytt par varje år. Man brukar få tejpa ihop dem efter några månader.

Svar på tråden Är Converse bekväma?