Är Converse bekväma?
Jag är väl den enda som inte har haft några sen jag var liten så nu ställer jag en dum fråga - är de sköna att gå i om man tänker längre sträckor?
Jag är väl den enda som inte har haft några sen jag var liten så nu ställer jag en dum fråga - är de sköna att gå i om man tänker längre sträckor?
Nja, de är ju platta. Det är inte som att gå i en sko avsedd för löpning/vandring, men jag skulle inte heller säga att de är direkt osköna.
Jag tycker det
Bästa skor ja kan gå i...=)
Absolut de skönaste skörna ever :)
Ska du ha som vardagsskor; supersköna! Har bara de med vanlig sula men ska skaffa ett par låga också.
Jag och även en kompis till mig fick problem med höfterna när vi använt dem pga av att det är platt sula i dem. Annars är de sköna för stunden, och snygga.
Man kan ju köpa till inlägg för att kompensera för att de inte stöttar upp fotvalvet....
Jag skulle rekomendera hålfotsinlägg. Då är det grymt sköna!! Enkla att slänga i tvättmaskinen också om de blir smutsiga!
Tack alla!
Nej, de är så platta. Efter ett tag formas dem bättre. Tycker att de är söta men de är obekväma och håller inte länge, alldeles för dyra för så dålig kvalitet. Men brukar köpa dem ändå. Denna sommar blev det inga. Ja, brukar få köpa ett nytt par varje år. Man brukar få tejpa ihop dem efter några månader.