• Snova

Är Converse bekväma?

Jag är väl den enda som inte har haft några sen jag var liten så nu ställer jag en dum fråga - är de sköna att gå i om man tänker längre sträckor?

• Svar på tråden Är Converse bekväma?
  • Wonderchild2009

Jag tycker dom e skitfula men ack så sköna!!
    Hade mina under hela högstadietiden och när jag slängde dom så var det mer eller mindre med en tår i ögat..

• Queen70

Enda skillnande mellan ett par platta converse och samma typ av skor du kan köpa på Coop är själva märket. De håller lika länge och känns lika att bära.

• enlitenbitkaka
    Queen70 skrev 2009-09-02 00:04:01 följande:
    Enda skillnande mellan ett par platta converse och samma typ av skor du kan köpa på Coop är själva märket. De håller lika länge och känns lika att bära.
    Hur var detta relevant?
    Vill du kika in hos mig? Hojta till så fixar jag det :)
  • Queen70

Det är relevant då hon inte vet hur det känns att bära converse. Då har hon nåt att jämföra med..

enlitenbitkaka skrev 2009-09-02 00:05:50 följande:
    Hur var detta relevant?
  • FruLycklig

Går i mina dagligen. Har väl typ 6 olika par... Dom äldsta är nu 6 år o inte har dom pajat... hmmm
    Dom vita som ja tvättar ofta och använder mest har jag typ haft i 2 år nu...

• enlitenbitkaka
    Queen70 skrev 2009-09-02 00:08:35 följande:
    Det är relevant då hon inte vet hur det känns att bära converse. Då har hon nåt att jämföra med..
    Inte så att ett par Converse är dyra heller?!
  • jaghopparhögt
    enlitenbitkaka skrev 2009-09-02 00:11:47 följande:
    Converse är jävligt dyra jämfört med vad man får.
  • Queen70

hur menar du? Jo det är klart det är dyra i jämförelse med coop eller ÖB skor. Det är ju upp till var och en om man vill lägga massa stålar på ett litet märke när det inte är nån kvalitetsskillnad.

enlitenbitkaka skrev 2009-09-02 00:11:47 följande:
  • jaghopparhögt
    Queen70 skrev 2009-09-02 00:16:28 följande:
    hur menar du? Jo det är klart det är dyra i jämförelse med coop eller ÖB skor. Det är ju upp till var och en om man vill lägga massa stålar på ett litet märke när det inte är nån kvalitetsskillnad.
    Exakt, det är ingen kvalitetsskillnad mellan converse och de conversekopior man köper på coop eller öb.
    Converse var tänkt att vara billigt från början men nu är de snart lika dyra som andra märkesskor.
  • enlitenbitkaka

Har haft "billiga" kopior och nu äkta vara. Klart det är skillnad i kvalitet. medans de andra släppt i sömmar ochh sulor håller sig de äkta fina. Har dem i stan, har haft dem i leran på kennelläger, har dem under promenader med hunden osv. Tvättat dem otaliga gånger och de är fortfaande lika fina.

Svar på tråden Är Converse bekväma?