Är Converse bekväma?
Jag är väl den enda som inte har haft några sen jag var liten så nu ställer jag en dum fråga - är de sköna att gå i om man tänker längre sträckor?
Jag är väl den enda som inte har haft några sen jag var liten så nu ställer jag en dum fråga - är de sköna att gå i om man tänker längre sträckor?
Jag tycker dom e skitfula men ack så sköna!!
Hade mina under hela högstadietiden och när jag slängde dom så var det mer eller mindre med en tår i ögat..
Enda skillnande mellan ett par platta converse och samma typ av skor du kan köpa på Coop är själva märket. De håller lika länge och känns lika att bära.
Det är relevant då hon inte vet hur det känns att bära converse. Då har hon nåt att jämföra med..
Går i mina dagligen. Har väl typ 6 olika par... Dom äldsta är nu 6 år o inte har dom pajat... hmmm
Dom vita som ja tvättar ofta och använder mest har jag typ haft i 2 år nu...
hur menar du? Jo det är klart det är dyra i jämförelse med coop eller ÖB skor. Det är ju upp till var och en om man vill lägga massa stålar på ett litet märke när det inte är nån kvalitetsskillnad.
Har haft "billiga" kopior och nu äkta vara. Klart det är skillnad i kvalitet. medans de andra släppt i sömmar ochh sulor håller sig de äkta fina. Har dem i stan, har haft dem i leran på kennelläger, har dem under promenader med hunden osv. Tvättat dem otaliga gånger och de är fortfaande lika fina.