• Snova

Är Converse bekväma?

Jag är väl den enda som inte har haft några sen jag var liten så nu ställer jag en dum fråga - är de sköna att gå i om man tänker längre sträckor?

• Svar på tråden Är Converse bekväma?
  • LyckligtSlut
    FruLycklig skrev 2009-09-02 00:10:30 följande:
    Går i mina dagligen. Har väl typ 6 olika par... Dom äldsta är nu 6 år o inte har dom pajat... hmmm Dom vita som ja tvättar ofta och använder mest har jag typ haft i 2 år nu...
    Haha menar du? Ja, jag är väl någon slags klant. Allt jag har är trasigt efter en kort tid.
  • FruLycklig
    Queen70 skrev 2009-09-02 00:16:28 följande:
    hur menar du? Jo det är klart det är dyra i jämförelse med coop eller ÖB skor. Det är ju upp till var och en om man vill lägga massa stålar på ett litet märke när det inte är nån kvalitetsskillnad.
    Fruktansvärd skillnad på kvalité måste jag säga!!!
    Fast sen skulle ja aldrig köpa skitskor på en matbutik heller.. men ja vet dom som gjort o det är rätt dömt att misslyckas...
  • Queen70

Har haft flera converse men slutat med det då jag verkligen inte upplever att de håller nån som helst kvalitet i jämförelse med andra liknande dojjor som man kan köpa för en 50 lapp.

enlitenbitkaka skrev 2009-09-02 00:18:39 följande:
    Har haft "billiga" kopior och nu äkta vara. Klart det är skillnad i kvalitet. medans de andra släppt i sömmar ochh sulor håller sig de äkta fina. Har dem i stan, har haft dem i leran på kennelläger, har dem under promenader med hunden osv. Tvättat dem otaliga gånger och de är fortfaande lika fina.
  • FruLycklig
    LyckligtSlut skrev 2009-09-02 00:18:53 följande:
    Haha menar du? Ja, jag är väl någon slags klant. Allt jag har är trasigt efter en kort tid.
    Även kläder? då kanske du inte köper kläder o skor av bra kvalité?=)
  • enlitenbitkaka
    Queen70 skrev 2009-09-02 00:20:44 följande:
    Har haft flera converse men slutat med det då jag verkligen inte upplever att de håller nån som helst kvalitet i jämförelse med andra liknande dojjor som man kan köpa för en 50 lapp.
    Lustigt Alla jag känner har Converse - alla märker skillnaden. Mina är vita och se ut som nya och använder dem dagligen under hundpromenaderna + andra tillfällen.
    Vill du kika in hos mig? Hojta till så fixar jag det :)
  • Queen70

Min Coopskor har hållit bra mycket bättre än mina converse. Skulle aldrig nånsin skämmas för att jag köpt skor på coop. Däremot skäms jag när jag tänker på hur mycket pengar jag håvat in till Converse....*kräk*

FruLycklig skrev 2009-09-02 00:19:31 följande:
    Fruktansvärd skillnad på kvalité måste jag säga!!! Fast sen skulle ja aldrig köpa skitskor på en matbutik heller.. men ja vet dom som gjort o det är rätt dömt att misslyckas...
  • enlitenbitkaka

Tips; Ralph Lauren har en modell som är snarlik Converse - grymt snygga!

Vill du kika in hos mig? Hojta till så fixar jag det :)
  • Queen70

Jag kanske har haft extrem otur och bara fått tag på måndagsexemplar då, men jag tvivlar. Däremot är deras riktiga sneakers med tjock sula helt ok.

enlitenbitkaka skrev 2009-09-02 00:22:21 följande:
    Lustigt Alla jag känner har Converse - alla märker skillnaden. Mina är vita och se ut som nya och använder dem dagligen under hundpromenaderna + andra tillfällen.
  • FruLycklig
    Queen70 skrev 2009-09-02 00:22:29 följande:
    Min Coopskor har hållit bra mycket bättre än mina converse. Skulle aldrig nånsin skämmas för att jag köpt skor på coop. Däremot skäms jag när jag tänker på hur mycket pengar jag håvat in till Converse....*kräk*
    Tycker inte du ska skämmas. Men ja skulle heller inte gå o köpa mat på stadium..
  • Queen70

Har köpt mycket bra skor på Coop ska du veta

FruLycklig skrev 2009-09-02 00:27:28 följande:
    Tycker inte du ska skämmas. Men ja skulle heller inte gå o köpa mat på stadium..
Svar på tråden Är Converse bekväma?