Är Converse bekväma?
Jag är väl den enda som inte har haft några sen jag var liten så nu ställer jag en dum fråga - är de sköna att gå i om man tänker längre sträckor?
Jag är väl den enda som inte har haft några sen jag var liten så nu ställer jag en dum fråga - är de sköna att gå i om man tänker längre sträckor?
Varför inte egentligen? Om de nu hade en disk med ost och mjök på stadium, skulle de då vara konstigt att köpa det när du ändå var där? ![]()
Vad det gäller converse är de ju inte vansinnigt dyra på det viset, men kostar definitivt för mycket pengar i förhållande till kvalitet och andra jämförbara pjuck.
För mig var Converse länge en idikator på vilken typ av människa man träffade. Det var under dom bitterljuva tonåren och hade någon Converse så var det en stark kandidat till ny bekantskap. Om det var någon som hade udda Converse (det var på den tiden då det bara fanns svarta, röda och vita) så var det någon att beundra.
Helt ok att ni blev OT!
Jag skulle nog inte komma på tanken att köpa skor på Coop faktiskt men det är möjligt att de har bra kvalitet.
Jag tänkte mest om Converse var ngt att ha under f-ledigheten när det blir en del långpromenader men man kanske ändå inte vill gå runt i joggingdojjor (fult och varmt).
Well, får se. Det blir ju vinter och en massa slask snart och då är de ju ingen hit ändå.
Converse funkar absolut på vintern också. Kanske i det värsta knähöga slasket men tack vare gummi-förstärkningen på tån funkar de fint övriga dagar ![]()