Inlägg från: Finesse |Visa alla inlägg
  • Finesse

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Glittrax skrev 2009-09-09 18:08:17 följande:
    jag köpte två randiga tröjor från tag 3 bet för 2 i stlk 98 och de är olika stora... vet inte hur lång min tjej är nu..men hon väger runt 14 kilo nu, 86 cm lång var hon vid 18 mån, hon är 22 mån nu. och längden på 98- ors tröjor var perfekt, iallafall innan jag tvättade dem! misstänker att hon växt på sig.. för skor har vi åxå fått bytt en del..
    fast lindex har ofta storleks fel.. har du kvar kvittot så gå in till butiken och klaga.. att den ena var mindre.. jag har varit med om det ofta på bodysar.. speciellt sånna t3b2..
  • Finesse
    Glittrax skrev 2009-09-09 18:35:28 följande:
    jasså, det kanske är så det är... köpte även två velourbyxor och ena paret satt tightare över låren på henne, sambon tyckte det med... men kollade aldrig längden.. ska ta och göra det med! hon i kassan tyckte det var tråkigt att inget passade då jag lämnade igen allt som jag köpt på lindex online.. satt ju som korvskinn! men om det är felmärkt är ju rätt dåligt! tror ju itne att alla plagg var felmärkta.. men man kan ju undra
    nej.. inte alla.. men det finns en del.. jag köpte ett par röda byxor stl 80 före jul å dom satt väldigt tajt.. sen köpte jag likadana fast gråa samma storlek eftersom 86 såg så stora ut å dom satt helt ok.. jag sa det till dom på lindex och dom sa att det kunde vara felmärkning men eftersom jag inte hade kvitto kvar så kunde dom inget göra.. tråkigt när dom bara kan ha kläderna nån vecka
  • Finesse
    Hallontårta skrev 2009-09-10 12:29:14 följande:
    Meeeh...idag skickar de hem på BREV att skorna jag beställde för någon vecka sedan är slutsålda?! Vafasen har de för system då? Borde det inte så slutsåld redan från början och meddela detta på brev känns väl lite onödigt. Så står det "Katalogen har blivit en succé för oss. Men dessvärre måste vi meddela att vi inte kan leverera din order till dig, eftersom det du har valt är slutsålt." Vad tusan bryr jag mig om deras katalog då?! =(
    Ellos!?
  • Finesse
    Hallontårta skrev 2009-09-10 12:40:33 följande:
    Haha oj, ja. Jag var så upprörd att jag missade att skriva det ;> Nu kan jag ju inte använda 50%-aren igen heller =(
    tur att jag inte köpte dom då! så där kan dom ju inte hålla på.. beställer man en vara så borde ju internetshopen veta om det är slut eller inte!
  • Finesse
    Hallontårta skrev 2009-09-10 12:46:54 följande:
    Ja, det stod ju till och med leveransdatum.
    j*vligt dåligt!
  • Finesse
    sarismaris skrev 2009-09-16 13:39:05 följande:
    20% på hela köpet. Ange "facebook" som kod.
    tack tänk om jag vetat det tidigare.. men jag kanske hittar nåt mer där.. hur länge har det varit så?
  • Finesse

var tvungen att shoppa på lindex idag igen.. hittade ju inget i webbshopen tyvärr så det blev ju dyrt.. + att jag inte är hemma så jag har inte tillgång till mina rabattkuponger heller..

• Finesse

Ebba har en precis likadan Bamseklänning.. å jag anser just att det är en klänning.. vi har nu packat bort den eftersom rumpan börjar synas

• Finesse

Fyndade gråa muminbyxor idag.. 89:- istället för 149:-

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9