För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
jag lägger upp bilder på kläderna så kan ni väl säga vad ni tror.. tror ni 1 storlek större skulle vara alldeles förstort?
jag lägger upp bilder på kläderna så kan ni väl säga vad ni tror.. tror ni 1 storlek större skulle vara alldeles förstort?
så nu har jag gjort om bilderna.. vad tror ni.. blir 1 storlek större (alltså 104) alldeles förstort?
Idag var första gången jag fick veta att reakläder var bara bytes och öppetköp rätt i 7 dagar..
så den där dressen fick hon behålla trots att den sitter litet och är i 98.. dom blev väldigt stötta när jag sa att det inte skiljde nånting mellan 92 å 98.. å sen bytte jag resten av orean till 104..
just det.. jag vet nu att det står på kvittot.. men hrm.. jag läste inte?
idag har ebba invigt sin fix overallen.. den verkar bra än så länge iaf
bobben: hon har haft en tunnare overall när det var kring 2 grader.. men nu hade vi -2 grader å snö så då var det lika bra att testa den nya overallen.. plus vinterskor.. förut hade hon fodrade gummistövlar.
10 grader missade vi här i umeå.. det var september å typ 20 grader.. ja kanske t.o.m. 15.. sen poff sa det en dag och var nere på 1-2 grader.. sen har det legat så.. så hon har haft overall den senaste månaden