• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • AochJsMamma

Jag fick en lapp igår, när jag hämtade den fiiina röda FIX jackan jag beställt till sonen, som gav 25% på ett helt köp under deras vip-kväll fraämöver, kul! Synd att det inte var en annan Lindex butik bara, denna är inte superkul. Iallafall, tänkte att det kanaske är fler butiker som har såna lappar? Man får dem när man handlar, låg bakom kassan.

• Ruso
    AochJsMamma skrev 2009-09-20 09:37:07 följande:
    Jag fick en lapp igår, när jag hämtade den fiiina röda FIX jackan jag beställt till sonen, som gav 25% på ett helt köp under deras vip-kväll fraämöver, kul! Synd att det inte var en annan Lindex butik bara, denna är inte superkul. Iallafall, tänkte att det kanaske är fler butiker som har såna lappar? Man får dem när man handlar, låg bakom kassan.
    Ingen hos oss i alla fall... handlade i går...
  • charmmiss
    AochJsMamma skrev 2009-09-20 09:37:07 följande:
    vilken butik var detta
  • AochJsMamma
    yoshimi skrev 2009-09-20 10:48:57 följande:
    Butiken i Amhult Torslanda har VIP kväll imorgon med 25% på allt.
    var det oxå en sån där lapp? Känns ju som om alla butiker borde ha en sån kväll o inte bara specifika...ser nu att min lapp gäller den 24/9 kl 19.15 till 21
  • Buttelina
    AochJsMamma skrev 2009-09-20 10:57:55 följande:
    var det oxå en sån där lapp? Känns ju som om alla butiker borde ha en sån kväll o inte bara specifika...ser nu att min lapp gäller den 24/9 kl 19.15 till 21
    så är det ibland... en av butikerna här hade vipkväll för ett par veckor sedan med 25% på allt
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • yoshimi
    AochJsMamma skrev 2009-09-20 10:57:55 följande:
    Japp, man fick en lapp när man handlade.
  • Ruso

Varför kan man inte få ett SMS eller brev om när närmaste butiker har VIP kväll... inte alla kan springa in på Lindex stup i kvarten och hålla koll...  :(

• Hallontårta

Då kanske de anser att vi inte platsar på en vip-kväll Nej, jag skojade bara...håller med dig! De kunde ha skickat mail, brev eller sms också, det hade de säkert tjänat mer på själva (då de förmodligen skulle ha fått fler kunder)

Ruso skrev 2009-09-20 12:14:26 följande:
    Varför kan man inte få ett SMS eller brev om när närmaste butiker har VIP kväll... inte alla kan springa in på Lindex stup i kvarten och hålla koll...  :(
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9