• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • solstraalen

Ja windstopper är de bästa uteplagget så här års enligt mig. Pops har plusset i kanten att dom har muddar i ärmsluten. Det har väl varken kappahls, lindex eller HMs?

• AochJsMamma

men shit, då vill jag ju avboka min beställning, hur gör jag det?? Kan man det?? La den sent igårkväll! Har ju hängt undan jackan i rätt stl i butik, o tar ju hellre den nu när jag har kupong, skit i facebook liksom..eller hur mkt sparar jag på att ta på nätet..hmm måste räkna!

• AochJsMamma

det blir ju faktiskt en hel del (relativt sett) billigare ändå, trots exp avgift, att köpa på nätet....oj vilket huvudbry!

• AochJsMamma
    maadicken skrev 2009-09-17 10:24:40 följande:
    tackar tackar! då blir det en snabbis in och shoppa mumin långkallingarna om dom fortfarande finns kvar
    visst blir man som ett barn på julafton??
  • AochJsMamma
    karmasus skrev 2009-09-17 10:39:36 följande:
    Och vet ni vad?Det går att kombinera med koden: facebook =) (20% på hela köpet)
    hihi, kanon! Gjorde det igår, men vill så gärna ha till butik oxå,o så kom du som självaste jultomten! Får bli en sväng till stan efter Öppna förskolan i eftrmiddag!
  • maadicken
    AochJsMamma skrev 2009-09-17 10:26:24 följande:
    visst blir man som ett barn på julafton??
    absolut!
    karmasus skrev 2009-09-17 10:39:36 följande:
    Och vet ni vad?Det går att kombinera med koden: facebook =) (20% på hela köpet)
    jag lyckades inte kombinera alla koder. 3 stycken gick att lägga in, så jag hoppade över barnrabatten när jag beställde igår. (hade ju faktiskt bara blivit runt 25 kr ändå)

nån som lyckats kombinera alla 4?
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9