• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • jannah
    Madge skrev 2009-09-18 09:09:10 följande:
    Lite ot, men ni som bor i Jönköpingsområdet har väl sett att det är 25% på allt man handlar på KappAhl på A6 torsdag till söndag?
    Tack för tipset! {#lang_emotions_smile} Ska till stan idag, så då får det bli en sväng förbi KappAhl!
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • Madge

Var också till KappAhl på A6 idag, blidde inte så mycket men två par bebisstrumpor till bebisen och så biltröja och ett par jeans till dottern. Sen gick vi förbi Eurosko, där hade de 20% på alla barnskor så de blidde ett par Viking vinterskor... Nöjd med vår lilla shoppingtur!

• Känslan
    Snorky skrev 2009-09-17 18:35:18 följande:
    i webshoppen funkar det iaf... men för säkerhets skull så maila kundtjänst och sen är det bara att du hänvisar dit i butiken om de skulle krångla
    Tack mailade och det gick alldeles utmärkt,inga problem i kassan heller :)
  • charmmiss
    Känslan skrev 2009-09-18 23:26:32 följande:
    Tack mailade och det gick alldeles utmärkt,inga problem i kassan heller :)
    jag köpte den här väskan med damrabatt koden.
    funkar även som skötväska då den har lång rem som man kan hänga på vagnen

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=6335282&path=3403475;3215210;3232566;9272;9663
  • sarismaris

Mätte minstingens fötter idag, och hjälp vad de har växt!! I juni var de 12,1 cm och nu mätte jag dom till nästan 13,5 cm! Över 1 cm på 3,5 månad! Läste att fötterna på de små växer ca 2 cm på ett år.... Då måste hennes fötter stå still ett bra tag nu då!
    Å jag som köpte stl 21 på Kavat-kängorna.. Kollade lappen på dom och hon ska ju egentligen ha stl 22 eller tom 23 på kängorna i vinter då!! Men hon har ju ganska nyss växt ur stl 20!
    Kommer inte ihåg hur längesen det var jag fick hem skorna (Ellos alltså).....det är nog för sent att skicka tillbaks och byta tyvärr.. Tänk om man vore så smart så man hade kollat mer noga direkt! Om man skickar tillbaka fast det är mer än 14 dagar efter man fått hem dom, vad händer då?? Är dom hårda på sånt tro??
    Kollade på nätet och det fanns både 22 och 23 kvar....än så länge iaf!

Towa 051125 & Ella 080413
  • Ruso
    sarismaris skrev 2009-09-19 18:29:27 följande:
    Mätte minstingens fötter idag, och hjälp vad de har växt!! I juni var de 12,1 cm och nu mätte jag dom till nästan 13,5 cm! Över 1 cm på 3,5 månad! Läste att fötterna på de små växer ca 2 cm på ett år.... Då måste hennes fötter stå still ett bra tag nu då! Å jag som köpte stl 21 på Kavat-kängorna.. Kollade lappen på dom och hon ska ju egentligen ha stl 22 eller tom 23 på kängorna i vinter då!! Men hon har ju ganska nyss växt ur stl 20! Kommer inte ihåg hur längesen det var jag fick hem skorna (Ellos alltså).....det är nog för sent att skicka tillbaks och byta tyvärr.. Tänk om man vore så smart så man hade kollat mer noga direkt! Om man skickar tillbaka fast det är mer än 14 dagar efter man fått hem dom, vad händer då?? Är dom hårda på sånt tro??Kollade på nätet och det fanns både 22 och 23 kvar....än så länge iaf!
    Tänk på att vinterkängors innermått är större än de andra skorna i samma storlek!
  • Ruso
    LisaMona skrev 2009-09-18 08:02:55 följande:
    Jag handlade också barnkläder (92 enbart) med facebookrabatten och 2för 3erbjudandet. Kom en bra bit över 400 även efter rabatterna och vantarna grejen så ut att fungera först men inte sen??? Kanske de är slutsålda?
    Facebookrabatten - vilken är det?
  • Mitt livs lycka
    Ruso skrev 2009-09-19 18:59:15 följande:
    Den gäller tyvärr inte längre tror jag...
  • Stina0
    Ruso skrev 2009-09-19 18:59:15 följande:
    Den var "facebook" , men jag vet inte om den funkar längre. Testa!
  • IDA30

Någon som vet om rabatt kupongerna på 30% är personliga? Jag har nämligen fått min systers med men de kanske inte jag kan utnyttja?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9