• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • AochJsMamma
    molnen skrev 2009-09-22 19:04:25 följande:
    Någon som vet om FIX overallen finns i rött i babystorlekar ?
    har inte jag sett iaf, sist jag kollade var det bara en brun fån FIX på baby. Men de har ju den tok snygga rosa alt svarta på baby i år, sååååå fina! Dock inte Fix..
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2009-09-22 19:55:04 följande:
    har inte jag sett iaf, sist jag kollade var det bara en brun fån FIX på baby. Men de har ju den tok snygga rosa alt svarta på baby i år, sååååå fina! Dock inte Fix..
    Menar du denna:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=3972502&path=3403475;3215210;3232580;3454164;761765;3278538

Visst känns den lite Molo Holden{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2009-09-22 20:05:50 följande:
    Menar du denna:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx känns den lite Molo Holden
    hihi PRECIS vad jag tänkte när jag såg den!! O jag gillar inte årets Holden (eller det neongula i den rättare sagt...) så hade A varit mindre hade jag lätt köpt den svarta!
  • AochJsMamma

måste tillägga...hade det inte funnits gult på årets hade den haft svårt att mäta sig,,,men grymt snygg för o vara Lindex.

• Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2009-09-22 20:14:37 följande:
    Menar du denna:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx 7...Visst känns den lite Molo Holden hihi PRECIS vad jag tänkte när jag såg den!! O jag gillar inte årets Holden (eller det neongula i den rättare sagt...) så hade A varit mindre hade jag lätt köpt den svarta!
    Jag håller med dig och jag har köpt den svarta
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2009-09-22 20:17:15 följande:
    Jag håller med dig och jag har köpt den svarta
    Ahaaa...lite avis att jag inte har en liten som får plats i en! Fast A har å andra sidan inte mindre än 9 uppsättningar vinterkläder i år, så han klarar sig nog..
  • Magda78
    AochJsMamma skrev 2009-09-22 19:55:04 följande:
    Håller med om att den är jättetuff och definitivt lik Holden... men jag har heller ingen liten som får plats i den overallen...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9