• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Buttelina

nån som vet om de lila/rosa bamsekläderna kommit in i malmö?

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • anette 81

Undra när dom har vipkväll här då, fast då måste man väl ha lindexkortet

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • puh fantast

Har kollat på de sockarna i butik och i stl. 19/21 är det halkpluttar på. Superdåligt tycker jag, tycker det borde finnas båda sorterna, eftersom det finns människor som inte använder halksockar.

• puh fantast

Det måste vara en person med dåligt minne och taskig läsförmåga som lagt in den auktionen.
    Någon som vet om de såldes i stl. 86?
    Brukar bebisoverallerna finnas upp till 86 eller slutar de vid 80?

• Ruso
    puh fantast skrev 2009-09-23 12:30:21 följande:
    Det måste vara en person med dåligt minne och taskig läsförmåga som lagt in den auktionen.Någon som vet om de såldes i stl. 86?Brukar bebisoverallerna finnas upp till 86 eller slutar de vid 80?
    Brukar sluta vid 80....
  • Ruso
    Snorky skrev 2009-09-23 12:00:27 följande:
    hoho... www.tradera.com/jattesott-vinteroverall-fran-...meandi??? (ej min auktion)
    Den där auktionen är det tydligen många som anmält då den är vilseledande och olaglig på tradera...undrar bara varför Tradera inte tar bort den!!!

Jag har även mailat säljaren innan och berättat felet och sagt att det är smart att ta bort Me&I...

Det är ju INTE me&I utan den vanliga Lindexoverallen ju!!
  • AochJsMamma
    Ruso skrev 2009-09-23 12:45:49 följande:
    Den där auktionen är det tydligen många som anmält då den är vilseledande och olaglig på tradera...undrar bara varför Tradera inte tar bort den!!!Jag har även mailat säljaren innan och berättat felet och sagt att det är smart att ta bort Me&I... Det är ju INTE me&I utan den vanliga Lindexoverallen ju!!
    jag anmälde den när den las ut, men är ju som sagt kvar...verkar som om Tradera skiter i vilket så länge de får in sin provision!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9