tik blöder efter valpning
Jag undrar hur länge en tik blöder efter valpning? HAr en tik hemma som fick valpar för 15 dagar sen och ibland kan det komma en seg trögflytande blodflytning. Speciellt efter att hon kissat.
Är detta normalt?
Jag undrar hur länge en tik blöder efter valpning? HAr en tik hemma som fick valpar för 15 dagar sen och ibland kan det komma en seg trögflytande blodflytning. Speciellt efter att hon kissat.
Är detta normalt?
ok ingenstans står det att det är MIN tik eller att JAG har parat henne. Hur jag kommit över henne låter jagvara osagt för det har FL inte med att göra..
Så innan alla moralpredikningar sätter igång kanske ni ska chilla och ta en öl eller tio och bara lita på att folk inte är så korkade som ni tror?
Jag slängde in frågan här för att jag inte vill ringa en veterinär som ändå kommer dyka upp samma dag eller dagen efter.
Jag har hand om hunden åt någon och föder inte upp blandras hundar höger och vänster. Och var nånstans står det att det ens är en blandras?? För att jag äger en pitbullmix? Var har jag nämnt att det är MIN tik?
Shiit på allvar.
Jag tackar alla som svarat och valt att lita på mitt omdömme.
Veterinären ska komma och kolla på henne som sagt...
Gelé Hallon skrev 2009-09-05 01:41:38 följande:
Gelé Hallon skrev 2009-09-05 01:41:38 följande:
Har endast läst frågan:
Min tik blödde i tio veckor. Om det inte luktar illa så är det blödning från stället där moderkakorna satt fast.
Gelé Hallon skrev 2009-09-06 14:40:10 följande: