Inlägg från: dinana |Visa alla inlägg
  • dinana

vi i linköping 1

Familjetrollet skrev 2009-09-21 11:30:35 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-21 09:16:44 följande: jag vart slagen,slängd i golvet,tvingad till sex flera gånger av min utländska kille när jag väntade sonen.han var inte pappan till min son.trots detta drar jag inte alla invandrare över en kant.jag vill inte dra upp allt vad denna kille har gjort mot mig. jag har blivit utsatt för ett killgäng med bara svesnka killar.som drog in mig i en skogsdunge där de drog av mig kläderna.jag blev till slut räddad av en utländs kille. det finns rötägg oavsett härkomst
    Usch, blir ledsen bara jag läser detta. Fan vilka människor det finns...funderar faktiskt på att skaffa sådant där överfallslarm (som är förbjudet i sverige) med elchock... jag menar blir man överfallen så skall de ju fan få igen.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana

så då har man lagt i lite rööfärg i året... så då var man rödtott igen. Love it! fast får se hur det ser ut när det är torrt sen.. =( Fast jag gillar ju wetlooken massor....

Någon mer som skall hänga med å fika på stan imorgon vid elva-tiden

• dinana
    MyPlace skrev 2009-09-22 08:00:10 följande:
    Morrn morrn.. sååå himla trött ja är som varje morgon, har hänt nåt med mig för brukar aldrig vara morgontrött ju.. Men man får våll hoppas de ändrar på sig. Idag blir en lugn fm med mkt gos och lek med Alma och Arvid ,sen när Liam slutat skolan blir de in till stan och shoppa gympa skor till Liam då han ska ha gymnastik imorgon inne och då får man inte ha svarta sulor .. Sen ska vi hämta släpp hos farmor och farfar och sen hämta en säng till Liam som vi hittat på blocket.. vad ska ni andra hitta på för kul..
    skall ev in till stan och dumpa av lite barnkläder på playmate, men har inte hört av henne nu på ett tag så börjar ju undra vad som gäller nu. annars får jag väl gå å roa mig på myrorna...
  • dinana

någon som har hennes mobilnummer kanske???

• dinana
    Marayah skrev 2009-09-22 08:50:23 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-21 19:27:56 följande: Nej bara lånehund. Bara fint här, men ja funderar på om jag fått nån liten höst depression eller nått. Känner mig rätt glad o så men jag e trött, trött och trött.. Rastlös i kroppen o så.. Har aldrig kännt den här känslan förut. Hur är det med er då??
    Tycker det är likadant här... fast har börjat få lite ont i halsen också... sambon var hemma förra veckan några dagar så det kanske är han som smittas.. eller inte.. man vet ju aldrig. Kan ju vara från dagis också.
  • dinana
    Marayah skrev 2009-09-22 08:51:48 följande:
    Go morron darling!!! Här är ja mest trött på kvällar nu. Kanske e de hösten som gör det. Kan somna vid 20-21 tiden och de e inte vanligt må ja säga!! Ska strax åka till skolan och ha handledning. I em ska Filip vägas och mätas. Ska bli intressant faktiskt!!
    Åh lycka till, vi skall på vägning och mätning 1/10 såd et är ett tag tills dess. Men skulle tro att lilleman gått upp tills dess, fast kanske inte lika explosionsartat som innan, eller får hoppas att det stannar av lite nu, vill inte ha en stor kluns å gå å bära på ju. Han vägde 5890 gr sist (58cm)
  • dinana

Jag har klippt mmig på Brännpunkt två gånger, men nte har det kostat 300 kr någongång då, kanske om jag gjort färgning av ögonbryn och sånt också... tror jag betalade 225 kr sist för klippning.

----

Är det Anna ni snackar om???

Marayah skrev 2009-09-22 11:33:21 följande:
    Hobbyfrisör, men hon har hållt på med det i typ 10 år tror ja det var.
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2009-09-22 19:54:43 följande:
    Godkväll tjejer! Här har det varit lite dramatik i dagarna. Det började i lördags, jag var upp till BB för att visa upp min prins som jag tyckte var lite gul. Dom mätte värdena och visst hade han lite gulsot men ändå under gränsvärdena. Så jag åkte hem igen med  honom. På söndagen var han ännu gulare så då åkte vi upp både min man och jag. Då hade värdena stigit massor. Dom låg lång över gränsen för solning. Ilfart upp till IVA och han lades i intensiv-solsäng i väntan på ev blodbyte. Jag bröt ihop fullständigt, grät i 6 timmar i sträck. Men han svarade bra på ljusbehandlingen och dom gav en medicin( kommer inte ihåg namnet) intravenöst som tog 4 timmar att ge, solning under tiden, 6 timmar efter avslutad den behandlingen tog dom nya värden. Och dom var så pass bra att blodbytet får vänta iaf. Fortsätter med intensiv ljusbehandling. Nya prover tas efter några timmar och resultatet blir att inget blodbyte behövs. SKÖNT!!!! Idag hade värdena sjunkit ännu mer så vi fick lov att åka hem på permis. I morgon bitti ska vi dit för nya prover. Är dom bra blir vi utskrivna! Så håll tummarna nu! Allt detta beror på att han och jag har olika blodgrupper och det skapas antikroppar på nåt sätt. Jag kan inte förklara. Men utan behandling hade han troligtvis fått infektioner i hjärnan min lille pojk. Hemska tanke!
    Oj hjälp vad jobbigt. Håller alla tummar å tumtår för att allt blir bra och att värdena ser bättre ut imorgon.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 09:02:28 följande:
    Skorpan08 jag sänder er många styrkekramar hoppas alla mår bra för övrigt.här har man åkt på nått.mår frutansvärt illa hela tiden. imorrn har barnen studiedag så då blir det en sväng till tornby så barnen kan visa vad de vill ha i sina rum framöver.sen fyller lillan år snart så nu ska man klura ut vad man ska köpa
    skall vi ses då? molly är ju också ledig..
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 11:29:57 följande:
    gärna.kan vi ses på förmiddagen?eftermiddagen är rätt full med hundpromenaer osv
    ja det är nog inga problem.
Svar på tråden vi i linköping 1