Inlägg från: dinana |Visa alla inlägg
  • dinana

vi i linköping 1

Familjetrollet skrev 2009-09-24 15:46:09 följande:
    du kan ställa sufletten uppställd på torkställningen och köra torktumlaren så torkar sufletten snabbt om det blir som bastu av torktumlaren hoppas du får din nya vagn snart.gisses så söta era barn är.töserna gillade att busa ihopp.vi får ta en fika hos oss nån dag så barnen kan leka längre
    ja precis.. jag får väl ta å testa det.. behöver nog köra en maskin tvätt snart så kan ju passa på att torka sufletten då när jag använder torktumlaren
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana
    dinana skrev 2009-09-24 16:43:50 följande:
    ja precis.. jag får väl ta å testa det.. behöver nog köra en maskin tvätt snart så kan ju passa på att torka sufletten då när jag använder torktumlaren
    Vet inte om den blev så mycket renare, men lite kanske.... det var bara det att jag körde resten av prylarna i maskinen och de blev ju så rena och fina.. och ja då såg ju sufletten lagom rolig ut i jämförelse... den är ju rätt solblekt och innetyget är smålortigt i ytterkanterna... mm... jaja... lite bättre i alla fall.

Jag hänger gärna på till Norrköping om du vill. Skulle vara så roligt. Får ta med shoppingkorgen =) *hehe*
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-24 19:31:12 följande:
    det vore jättekul om vi kan göra norrköping osäkert tillsammans*skratt*
    Ja det vore ju skoj. Vad kostar det att åka tåg till Norrköping?
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-24 20:29:41 följande:
    här somnar barnen strax.själv har man illamående som inte ger sig.inte ens coca colan hjälper.usn för alla nackdelar med mensen*blää* du får ha en bra kväll
    140 kr då... köper man det på tåget eller på stationen?
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-24 21:15:53 följande:
    Man kan köpa på båda ställena.
    Kontant eller kan man betala med kort också.. tänkte på tåget/bussen
  • dinana

Cicci, ja det blir bra. Vi kan ju ses vid nio ungefär. Verkar siom det blir fint väder imorgon.

Trist med grannen, får väl hålla tummarna att de flyttar därifrån (blir utslängda av Graflunds) så ni slipper att ha med dem att göra. Jobbigt att ni skulel behöva flytat för att sedan hamna bredvid en sådan familj.

Igår kväll läste jag att min barnvagn kommit till Sverige, så nu sitter jag här med dunkande hjärta och väntar på att de skall köra ut den till mig. 08:45 så paketerades den på bil och skall köras ut. Tänk om jag missade dem när jag var med M på dagis... skulle ju vara såååå jävla typiskt i så fall. Var borta i tio minuter... *grrrr*

• dinana
    Marayah skrev 2009-09-25 09:45:11 följande:
    Wiiieehooo. Håller tummarna att den inte kom när du var ute då.
    Ja, hoppas jag med.. tänk så skoj å gå å  hämta M på dagis sen. Får ju hoppas att vagnen funkar nu bara.. *hehe* Jag kanske kan ringa posten å kolla och se vart den tagit vägen...

På postens hemsida står det så här när man söker på kollit:
    Linköping, Lastad på bil, utkörning påbörjad  08:43
  • dinana
    Mandarin skrev 2009-09-25 09:59:25 följande:
    Så var jag också när jag väntade på linns vagn från Tyskland, jag rinde och de sa att man kunne skriva en lapp och fästa på dörren med order nummret på och skrivat att de kunnde lämman den där. Vet ju inte hur ni bor kanske inte går hos er? Kan ju tilllägga att jag sålde vagnen för lika mycket som jag köpten för med det var lång vänte tid 8 veckor tror jag.
    Ah, vad smart... fast har de redan varit här nu såååå har jag väl missat det hela och får hämta ut den nere på posten skulle jag tro... minsta lilla ljud utanför å man springer till fönstret å kikar
  • dinana

Jag gav 3450 kr för den här vagnen, vet inte om jag kan få lika mycket för den den dag jag sälhjer den, men de kostar väl runt 6000 kr nya, så kanske... är ju en Phil & Ted Sport från 07 med syskonsits.

• dinana
    Marayah skrev 2009-09-25 10:28:08 följande:
    Lugn nu kvinna! Jag antar att det finns fler paket i den där bilen som ska ut så det kan ju ännu ta ett tag till. Allt för att jävlas. :P
    Ja vi får väl hoppas på det... =P
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 10:33:54 följande:
    låter skoj.hoppas du får avin med posten idag.skulle du få hemkörning? jag har inboxat dig info om imorrn
    Ja det verkar ju så enligt postens hemsida i alla fall. Trodde jag skulle hämta ut paketet, men kanske slipper.. vi får ju se om det ringer på dörren. Funderar på om man skall ringa ner till postkontoret och fråga.. fast det kanske är lite väl att överdriva... eller....
Svar på tråden vi i linköping 1