Inlägg från: malinkaunitz |Visa alla inlägg
  • malinkaunitz

Bugaboo-tråd nr 19

Stargirl skrev 2009-09-10 13:41:38 följande:
    Ja, leverans till utvalda butiker i slutet av September. Visst är den SNYGG
    Hur ser den ut? någon bild?:D
  • malinkaunitz

Noas mamma skrev 2009-09-10 14:33:42 följande:

finns på bugaboo.com högst upp till höger finns en flik "bugaboo red" tok snygg!
    Vet du om alla som säljer bugaboo kommer ha den?
  • malinkaunitz

Noas mamma skrev 2009-09-10 14:46:32 följande:

nä det är bara vissa utvalda butiker. vilka vet jag inte. stargirl har kanske koll? hon vet allt NK i Stockholm borde få in nåt ex!
    Sånna här stunder undrar man varför man bor på en Ö :P
  • malinkaunitz

Noas mamma skrev 2009-09-10 14:53:56 följande:

aj tusan. men måla inte fan på väggarna än finns kanske nån butik som kan skicka
    Men dom kommer nog kanske gå åt rätt snabbt ..
  • malinkaunitz
    Stargirl skrev 2009-09-10 15:33:30 följande:
    Den ska kosta som Denim....så  lite mer än den vanliga vagnen.
    Alltså inte så mycket :D måste haaa .. vet du vilka butiker som ska få så man kan ringa?
  • malinkaunitz
    Stargirl skrev 2009-09-10 15:36:36 följande:
    Jag gissar nu bara....Men testa med barnbutiken och Bonti. Kanske Kidzshop om du vill ha en skickad. De är ju grymma på det. Men jag tror på att förboka. Vet inte var du bor dock.
    Jag bor på gotland .. men köpte min denim från kidzshop med .. så då ska jag testa dom när dom kommer från semestern :)
  • malinkaunitz
    imsa skrev 2009-09-13 20:43:40 följande:
    jag har "problem" med mina suffletter till cam. min svarta har varit pluffsig sedan dag ett, min röda har varit ok, men nu efter jag tvättat den för andra gången vägrar den att "styva" till sig när den sitter på vagnen, den hänger och pösar ihop sig lika mycket som den svarta. detta ser skitsunkigt ut! har jag satt på den röda fel eller vad kan ha hänt?fö, så reklamerade jag mitt chassi för 4 eller 5 gången nu i helgen. i januari har vi haft vagnen i 2 år så lika bra att göra det innan. frågan är ju nu om det nya inte heller är ok vad man kan begära i pengar tillbaka. har läst här att vissa fått tillbaka hela beloppet och någon procentuellt efter hur länge de haft den. vad kan jag begära?? tycker att kan vissa ge alla pengar tillbaka borde alla få det och helst vill jag ju det.
    Vill du lämna tillbaka hela vagnen eller?
  • malinkaunitz
    imsa skrev 2009-09-13 22:07:51 följande:
    Ja men om du redan har hämtat ut ditt chassi och det inte strular nu så är det nog inte så stor chans att du får byta innan det går i sönder.. konstigt att du fått så många chassin som strular.. Och med toppseten så tror jag inte man kan komma 2 år efter och klaga hur dom sitter.. det skulle du gjort direkt då...
  • malinkaunitz

Nu har jag bokat en ny denim red från kidzshop :D
    Nu vill jag bara ha hem vagnen ...
    LYCKLIG

• malinkaunitz
    Jossanjo skrev 2009-09-14 14:39:35 följande:
    En fråga, såg något om den red edition vagnen. Finns det några bilder? blev helt lyrisk, och då jag regelbundet har just flera grejer bla Ipod.Tror jag kan motivera detta riktigt bra för min man oxå, det är ju för en god sak.Hur länge kommer försäljningen pågå?En annan ssk, såg att någon skrev att ni rek en emmaljunga citycross om man skulle gå i terräng ibland. Jag är 163 och väger 45 kilo. Ingen stor tjej liksom. Jag tycker Emmaljungavagnarna är monster. Ev kan jag kanske hitta en beg på blocket till skogsprom. Men det jag gillar med Buggan är att den verkar lätt. Är den lätt att fälla och lyfta in i biilar osv?Min enda tanke jag har som gör mig tveksam är att jag bor i Visby och vi har kullerstenar inne i gamla Visby dvs innan för ringmuren,... tror ni svirvelhjulen kommer klara detta? Dock är inte centrum där med tex alla affärer och så. Bor inte innan för muren heller. Så svårt att fråga folk då jag inte vet någon på hela ön som har en bugga. Den säljs inte i vår enda butik här. Alla (med modifikation) på ön har Emmaljunga och Babytravel. Ingen av dessa vagnar tilltalar mig..Åsikter?
    Hejsan.
    Jag bor också i Visby och tycker absolut inte innerstan är jobbig.. Så köp en bugga .. Bästa köpet.. Jag ska köpa en red och längtar. SNYGGASTE buggan hittills..
    Lycka till..
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19