Inlägg från: malinkaunitz |Visa alla inlägg
  • malinkaunitz

Bugaboo-tråd nr 19

Jossanjo skrev 2009-09-14 16:55:08 följande:
    Ja reagerade oxå på att den såg smalare ut, men som sagt jag tror att det är för att den är just svart. Konstigt annars ju.Det finns ett sparkonto så jag kan betala hela vagnen, blir bara mycket på en gång å ni vet ju hur killar är. Men jag tror vi kan motivera in den här hemma. Dock blir jag inte ensam då vi verkar vara två öbor i denna tråd. What are the odds =) Vi kommer vara snyggast i Visby iaf.
    Nej du kommer tyvärr inte bli ensam, men det finns inte så många vanliga buggor här heller .. Så vi blir definitivt snyggast jämte alla Emmaljunga :)
  • malinkaunitz
    imsa skrev 2009-09-14 20:48:53 följande:
    Jag har redan svarat.
    Och man kan inte komma in efter snart 2 år om att sufletterna inte sitter som dom ska.
    tyvärr men du skulle gjort det direkt.
  • malinkaunitz
    imsa skrev 2009-09-14 21:15:16 följande:
    jag har inte tänkt reklamera sufletterna! jag undrar bara varför den ena blivit helt pluffsig efter en tvätt! suffletterna har jag haft i 1½ resp 8 månader.
    Ja men även vagnen..
    Du har haft den snart i 2 år och då tror jag inte du kommer få tillbaka alla pengarna.
    Det skulle du gjort tidigare då chassina strula.. Men visst alla kanske inte gör samma..
  • malinkaunitz
    MammatillO skrev 2009-09-15 13:34:00 följande:
    har reklamerat mitt 2.a chassi nu *morr* första så gled handtaget och jag tycker INTE att ett handtag ska börja glida då man går i trappor , inget annat vagns märke med höj/sänkbart handtag har gjort det som jag haft! och det andra vägrar dom vita "plupparna" på handtaget fällas ut så handtaget åker alltid i golvet/marken trots att sittdelen är på.
    Ja men bugaboo går TYDLIGT yt med att vagnen inte ska dras i trappor och dyligt.
    Vissa vagnar klarar det bättre än andra..
    Jag har inte haft nå krångel alls med min bugga. Men jag drar aldrig upp den för en trappa heller.. Men det är olika.
    Köp då en vagn som ska klara av att dras i trappor.. Istället för och hålla på och reklamera chassin ..
  • malinkaunitz
    MammatillO skrev 2009-09-15 14:24:01 följande:
    läs !Ett chassi har jag reklamerat pga glidande handtag ! sen har jag inte dragit det andra i trappan ..Men men en vagn för 10 000 skall hålla då min brio för 4 000 :- håller för typ allt.
    Ja men det finns bara en vagn på marknade som ska tåla att dra upp för trappor..
    Sen om den kostar 10000 eller 4000 har egentligen inget med det att göra.. Och vissa drar buggan i trappor med utan att den går sönder..
  • malinkaunitz
    AnniPanni skrev 2009-09-15 14:33:05 följande:
    Jag har inte dragit någon av mina i trappor med barn i - dock ca 5 trappsteg varje dag UTAN barn i (eller mer än regnskyddet i varukorgen eller väska på)och det räcker för att handtaget ska ge upp - det är ju inte riktigt ok faktiskt...
    Jag har också dragit den utan barn mååånga gånger men inte har det hänt min bugga något.. så det är helt olika från vagn till vagn verkar det som
  • malinkaunitz
    Jossanjo skrev 2009-09-15 19:36:03 följande:
    Men frog chassi har väl inte höj och sänkbart handtag? Jag är bara 161 och min sambo 183...
    Men du behöver ju inte oroa dig för det.. jag har ALDRIG haft problem. och köper gladligen en RED :D det är ju olika. sen finns det alltid något problem med alla märken..
  • malinkaunitz

Ja det är bara red edition .. det ska komma en helt ny bee :)

• malinkaunitz
    Fröken Småland skrev 2009-09-18 11:18:16 följande:
    Nä, nu ringer jag Interpol och efterlyser Stargirl!
    Haha ja gör det.. vill se bilder NU :D
  • malinkaunitz

Att inte stargirl har lagt ut nå bilder än då :/ jag som ville se lite nytt NU :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19