Inlägg från: malinkaunitz |Visa alla inlägg
  • malinkaunitz

Bugaboo-tråd nr 19

starlet skrev 2009-09-19 17:22:09 följande:
    I min blogg finns en länk till en annan blogg med några bilder.
    Buggan va riktigt snygg.. men bee:n såg väl lite konstig ut tycker jag ? ..
    Singel UJ:n va helt ok den med :)
  • malinkaunitz
    MammatillO skrev 2009-09-19 17:44:55 följande:
    Nu kom jag in , fyyyyy vad ful Been var .
    Ja inte va den snygg eller..
  • malinkaunitz

Men en ny UJ vill jag ha :D

• malinkaunitz
    Joddan skrev 2009-09-19 17:52:27 följande:
    Min "gamla" Bee får stanna också... Bloggen där bilderna finns är jätteseg och laddar LÄNGE innan någon information visas.
    Det gör du rätt i :D för inte var den snygg den nya ..
  • malinkaunitz
    MammatillO skrev 2009-09-21 10:00:40 följande:
    Lite hjälp snälla Ska jag sälja sittdelen med ram,sittbasen,bygeln,pinnar suflettfästen och topptyget? alltså som en hel sittdel .INGEN ANNONS !
    nej, lägg ut allt var för sig..
  • malinkaunitz
    MammatillO skrev 2009-09-21 11:26:58 följande:
    Fast känns som säkrast att göra så då jag också kommer sälja frog och cameleon chassit så folk får välja vilket av chassina dom vill ha och typ kunna bygga egen och slippa leta massa delar över allt.Fröken Småland skrev 2009-09-21 10:25:41 följande:
    Ja men du kommer få ut mer pengar på att sälja delar.. Varför inte testa på T ? Du kan ju ha utrops pris på allt..
  • malinkaunitz
    Jossanjo skrev 2009-09-21 14:04:01 följande:
    Då måste jag be dig utveckla lite, jag tvekar av bara en endaste lite anledning och det är hur den fungerar på skogsvägar och annan terräng än asfalt, inte mitt i skogen menar jag nu utan grusvägar och lite bredare stigar?Vi bor jättenära ett löparspår med grus, perfekt för promenader men funderar hur det skulle fungera med svirvelhjulen fram? Någon annan som vet?
    Visst var det du som bodde i visby? Vilket spår menar du så kanske jag vet?
  • malinkaunitz
    Jossanjo skrev 2009-09-21 14:39:57 följande:
    Ja, precis, eller jag bor i Vibble.P18 -spåret, milspåret går nästan där vi bor, smågrusigt men jämt underlag, det är svirvelhjulen jag funderar mest på.
    Jaha okej.. Jag brukar gå nere vid lassarettet inne i stan ovanför hotell tott om du vet var det är.. lite grus och rötter från träd men går utmärkt ändå :)
  • malinkaunitz
    MammatillO skrev 2009-09-30 21:51:26 följande:
    Jag funderar på Denim bas,varukorg,och suflett och en Paul frank åkpåse med apan på
    Jag har med colorblocks.. svin snyggggt  :D
  • malinkaunitz
    MammatillO skrev 2009-09-30 21:57:03 följande:
    har du ev någon bild? tvekar lite på colurblocksen faktiskt vill ju gärna kunna se hur det ser ut med Denimbas..
    nej tyvärr inte :/ min kamera är paj även :( men det är riktigt snyggt ihop :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19