Fast känns som säkrast att göra så då jag också kommer sälja frog och cameleon chassit så folk får välja vilket av chassina dom vill ha och typ kunna bygga egen och slippa leta massa delar över allt.Fröken Småland skrev 2009-09-21 10:25:41 följande:
Ja men du kommer få ut mer pengar på att sälja delar.. Varför inte testa på T ? Du kan ju ha utrops pris på allt..
Då måste jag be dig utveckla lite, jag tvekar av bara en endaste lite anledning och det är hur den fungerar på skogsvägar och annan terräng än asfalt, inte mitt i skogen menar jag nu utan grusvägar och lite bredare stigar?Vi bor jättenära ett löparspår med grus, perfekt för promenader men funderar hur det skulle fungera med svirvelhjulen fram? Någon annan som vet?
Visst var det du som bodde i visby? Vilket spår menar du så kanske jag vet?
Ja, precis, eller jag bor i Vibble.P18 -spåret, milspåret går nästan där vi bor, smågrusigt men jämt underlag, det är svirvelhjulen jag funderar mest på.
Jaha okej.. Jag brukar gå nere vid lassarettet inne i stan ovanför hotell tott om du vet var det är.. lite grus och rötter från träd men går utmärkt ändå :)