Inlägg från: malinkaunitz |Visa alla inlägg
  • malinkaunitz

Bugaboo-tråd nr 19

MammatillO skrev 2009-09-30 22:03:20 följande:
    undrar om man kan göra sig av med sin brunabas snart då , vill nog bara ha denim
    ja det finns nog inte att få tag på så länge till
  • malinkaunitz
    yrväder skrev 2009-10-03 09:48:58 följande:
    Jag minns att mamma och pappa har ett fårskinn som är grått, där pälsen är liksom krullig, och detta fårskinn är väldigt tunnt om man jämför med såna vita fluffiga med lång päls. Vet dock inte vart dom köpt det, men det måste väl gå att få tag i från såna som säljer fårskinn direkt eller vad jag ska kalla det, inte via butik alltså.
    Shoegirl skrev 2009-10-03 09:45:06 följande:
    Aha, då är jag med.Med lammskinn blir det lite trångt. Jag är på jakt efter ett tunnt skinn men har inte hittat något som är tillräckligt stort men tunnt. *surar*
    Ja fårskinnen här på gotland finns det två olika.. kort och krulligt eller så långt som solouniko har i sin vagn.. Det blir jätte bra med ett tunt som vi har.. Men har aldrig sett i butik bara gårdsbutiker här på ön..
  • malinkaunitz

Någon som vet någon shop som skickar ADO(RED) till sverige? :)

• malinkaunitz
    Jossanjo skrev 2009-10-06 22:45:20 följande:
    Men om jag läst på mig rätt, skillnaden mellan frog och cam är väl att frog inte har höj och sänkbart handtag och är lite mindre ?Finns det fler skillnader?Är det frogen de slutat sälja?Blir lite nervös när buggagurus säger frogen är bättre än camen :-sVar inne på den först... men höj och sänkbart handtag kändes bättre då det sklijer 25 cm i längd på mig och mannen min.
    Ja den har inte höj och sänkbart handtag.. men den har bra höjd så både långa och korta kan ha den faktiskt.. till och med min pappa på 190 .. Den är mycket mer lättkörd faktiskt, rätt stor skillnad..

Men camen är ju bra den med :)
  • malinkaunitz
    solouniko skrev 2009-10-07 21:07:37 följande:
    Sitter Elodie påsarna helt värdelöst i camen eller? Måste ha en varmare än buggans egna under den kallaste vintern. Elodie eller lodger. Men prickiga elodie hade varit sååå fin till röd topp ju!
    Ja dom sitter helt värdelöst.. glider ner heeela tiden ..Så man blir tokig tillslut :)
  • malinkaunitz
    solouniko skrev 2009-10-07 21:35:34 följande:
    Åhh! Inte det svaret jag ville ha ju
    hehe nej jag förstår det.. 7.am. då? Jag hade den med glidremsor med .. funka inte.. och då tog jag den under toppsettet och den gled ner ändå :P
  • malinkaunitz
    Jossanjo skrev 2009-10-08 15:59:12 följande:
    Idafg har jag fått vagnen *red* CB åkpåsen och Julius påsen.. Plockade upp Julius åkpåsen och kände att jag vill att min bebis skall komma NU! =)
    Funkade CB åkpåsen till red? skär det inte  sig? :/
  • malinkaunitz
    modestyclara skrev 2009-10-13 20:13:33 följande:
    jo, vad konstigt...
    Ja .. men den som vill ha den kan göra ett klipp .. va ju helt ny med :)
  • malinkaunitz
    Stargirl skrev 2009-11-08 12:17:14 följande:
    Nej inte alls. Ingen risk att brädan tyngder ner. Den är konstruerad på det sättet att den har tryck på samma ställe på varje sida och den mesta tyngden hamnar på hjulet.Du kan med gott samvete köpa en ståbräda och ha på.
    Ja men jag tror hon menar att han hänger på liggdelen.. så att ramen blir sne? Eller jag som förstår fel?
  • malinkaunitz
    daphniamagna skrev 2009-11-08 13:36:02 följande:
    finns filtarna att köpa nånstans i sverige?
    Ja Paul frank filtarna finns .. Men inte en färgade.. Jag fick min svarta med när jag köpte Silver special edition ..
  • malinkaunitz
    SeriousGangBang skrev 2009-11-08 18:34:40 följande:
    ja det va så ja menade blir det så eller?
    Förstog nästan det ..
    Jag har bara ett barn och ingen bräda då :P
    Så kan tyvärr inte yttra mig om det :(
  • malinkaunitz
    Asereht skrev 2009-11-09 14:51:49 följande:
    Någon som har en sanbb åsikt om matching?Sittdelsbas i sand, ska man ha sand varukorg eller svart varukorg?
    sand helt klart..
  • malinkaunitz

Jag vet minst 4 återförsäljare som lagar om man inte har garanti kvar..

• malinkaunitz
    panzermensch skrev 2009-11-15 17:53:13 följande:
    Många gör det men rekommenderas inte göra det för stödbygeln är inte till för det. Även pratat med ÅF som säger nej till att göra det.
    Det är väldigt olika vad alla ÅF säger.. Vissa säger ja och vissa nej .. Jag själv tror inte det skadar om man gör det bara då och då..
  • malinkaunitz
    Jossanjo skrev 2009-11-30 23:05:08 följande:
    Åhh vad jag tycker det är svårt med skötväska. Grejen är att alla är så tjejiga, min man kommer aldrig gilla ngt färgglatt. Å bugaboos egna tycker jag är så enormt stora. Har ni experter tips?Grejen är att jag skulle vilja ha en (till mig tänker jag bara då) som inte ser så skötväskeaktig. Vet petunia, men finns det fler? tycker skötväskor är rätt fula.Å har ni ngt tips till mannen... den behöver nog inte vara så jääättestor, men inte så tjejig.Idag sa han; hur ofta har man skötväskan med sig då? ehhhh varje gång du lämnar huset sa jag.Har en red-vagn, får gärna passa till den.
    babyproffsen i stan har rea på sina jujube.. finns med fästen att hänga på vagnen med..
    tror det fanns en svart kvar i söndags när det va julskyltning.. jättebra väska..
  • malinkaunitz
    Kajsan skrev 2009-12-01 11:23:16 följande:
    Vilken stad?
    visby :)
  • malinkaunitz

50 procent på alla som finns kvar :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19