Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 19

När ska Bugaboo förstå att vi vill ha fler färger... Jag vill ha mörklila!

• Joddan

Varför göööör dem inte fler färger då, i stället för att bara ändra de färger de redan har? Till nästa bebis SKA jag ha lila . Jag ger dem 1 år och 9 månader... Syskonvagn ska dem ha då också.

Tycker ni föresten att den "nya" I Candy är något att ha? Om man inte kan ha UJ syskonvagn på bredden och att p&t inte är så bra fall man vill se bebis och ha i liggdel *funderar*

• Joddan

Noas mamma skrev 2009-09-06 22:19:48 följande:

om du beställer den med andra hjul (vilket går) alltså att du inte har dubbla framhjul (alltså totalt 4 framhjul... hänger du med?) utan den går att beställa med bara två framhjul och blir då smidigare. annars är den tyvärr ganska tung!
    Trisst att det ska vara så. Har värsta minihissen så det finns inte så många alternativ. Tycker att BB ska göra en liknande (snyggare och mer praktisk) modell . Alltså en smalsyskonvagn inte en tjockis
  • Joddan

Noas mamma skrev 2009-09-06 22:36:16 följande:

ställer mig då vääääääldigt tveksam till om du får in en icandy i hissen.... den e lång!
    Noas mamma skrev 2009-09-06 22:37:10 följande:
    Noas mamma skrev 2009-09-06 22:36:16 följande: och sp var jag snabb på tangenterna ja när ska bugaboo komma med en syskon vagn så man kan skaffa en till bebis??? vagnen måste ju ha funnits i ett år oxå så att den med tur inte har några "barn sjukdommar"
    En kompis till mig har precis fått en till och köpt en Icandy. Fast hon har inte provat min hiss än. Får hoppas den går!

Ja hörde att BB var klara med en syskonvagn men den klarade inte alla säkerhetskontroller så de fick "skrota" den och börja om från början... Hur sant det är vet jag inte, men en annan kompis som jobbar i barnbutiken sa det till mig...
    Så svårt kan det ju inte vara att göra en syskon/tvilling-vagn?
  • Joddan
    Stargirl skrev 2009-09-07 08:07:15 följande:
    Man gör inte en färdig vagn som sedan i slutkontrollen inte klarar testerna Man har ingenjörer som planerar efter standarden från första början. Sen görs det tester i egna fabriken under tiden.
    Shoegirl skrev 2009-09-07 08:19:43 följande:
    Yes yes. Konstruktörer startar alltid med en massa krav som produkten måste uppfylla. En del av dessa är kvalitets- och säkerhetskrav i form av olika standarder. Många av dessa testas långt innan man har en fysisk produkt. /doktorerar på krav
    Hahah! Då var de säkert hennes önsketänkande som tog lite över...
  • Joddan

Det ljuva livet skrev 2009-09-08 10:14:43 följande:

Är det någon som varit med om att skumgummit på handtaget glidit? Tycker att jag har ett ovanligt stort mellanrum på min vagn.
    Det är bara att dra tillbaka. Min blir så när jag packat tungt i väskan....
  • Joddan
    Stargirl skrev 2009-09-11 10:41:22 följande:
    Ja det beror ju på vilken typ av terräng? Ska du rakt in i skogen så tvivlar jag på att det funkar utan vinterhjulen, men med dom på ska det inte vara några problem. Men eljuspår, parker och liknande är ju inga problem även med de vanliga hjulen. För mig har Bugaboo alltid upplevts som mycket mer stabil än UJ då jag tyckte att den välte lätt.
    Min Cam kan jag inte ens köra i gruset vid lekparken...
    Så jag brukar dra den i stället, rätt jobbigt. Been kommer till och med fram bättre där...
  • Joddan
    malinkaunitz skrev 2009-09-14 08:06:00 följande:
    Nu har jag bokat en ny denim red från kidzshop :D Nu vill jag bara ha hem vagnen ... LYCKLIG
    Härligt! Vad går den loss på???
  • Joddan
    starlet skrev 2009-09-14 13:34:47 följande:
    Aptråkig kombo men är det inte lite typiskt Stockholm? "vi får inte sticka ut!" Är inte jätteförjust i det gråa...Men svart bas skulle jag kunna tänka mig. Kommer det någonsin att ske?
    Jag är en av ett gäng med Bugaboos( 6-7 pers). Jag är den enda som har både Cam och Bee (mycket underligt med 2 vagnar). Jag är den ända som har 2 baser och flera toptyger, dessutom en hemmasydd suffla. Och alla de andra har grå bas med svart top .
  • Joddan
    Joddan skrev 2009-09-14 14:33:46 följande:
    Jag är en av ett gäng med Bugaboos( 6-7 pers). Jag är den enda som har både Cam och Bee (mycket underligt med 2 vagnar). Jag är den ända som har 2 baser och flera toptyger, dessutom en hemmasydd suffla. Och alla de andra har grå bas med svart top .
    Stockholmare, JAAA
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19