Bugaboo-tråd nr 19
Kan man hänga Bee-sufletter i torkskåp??????????????????????????????? Står bara att man inte får tumla i inst.boken... Har hängt en tidigare men vill inte hänga den i tvättstugan över natten....!!!!!!!
Kan man hänga Bee-sufletter i torkskåp??????????????????????????????? Står bara att man inte får tumla i inst.boken... Har hängt en tidigare men vill inte hänga den i tvättstugan över natten....!!!!!!!
Fröken Småland skrev 2009-10-14 14:43:31 följande:
Vart kan man köpa Petunia Pickle bottom filtarna någonstans??
Sorry, går till svammeltråden och frågar...
Finns de ingen ny svammeltråd?
Svammlar här då i stället
blogg.aftonbladet.se/pappabloggen
Shulman har en Bee också!
Hej hopp!
Nu ska jag ut på resa igen(ska överaska maken med att röva bort honom till Arlanda)! Denna gången blir det inte så långt utan till Turkiet....
I sommras var vi till USA med vår Cameleon men nu när vi har Bee så tänkte vi ta den. Grejen är den att jag inte har någon väska till Been (och till Cammen lånade jag en)...
Får man ha med sig vagnen in på flyget och fälla den där? Been blir ju så pass liten? Jag har sett folk som slänger in vagnen det sista dem gör innan de går på planet, hur gör man så man slipper att checka in vagnen redan vid inpassering på flygplatsen??? Och finns det någon slags skydd för vagnen på Arlanda om man inte har en egen väska(om jag inte får ta med den som handbaggage)?
Tips..
Mammashop har värsta rean på massor.
Så jag köpte en SkipHop Saddlebag för 270 ord. pris 350
Kram
www.bugaboo.com/8
VART kan man få tag på Bee i denim???? Såg det nyss och har inte vetat om den... *vill ha*