Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 19

Varför är vingarna borta??? Jag som trodde den nya Been skulle vara sååååå fin och bra

• Joddan

Tycker du? Hur då?
    Jo iofs måste man flytta ut dem ibland men inget som stör. Jag tycker dem skyddar liksom mot vind och så, Känns det som iaf

Eleora skrev 2009-09-19 22:23:29 följande:
    Jag som gillade att den var utan vingar, tycker de kan vara lite ivägen ibland...
  • Joddan
    Stargirl skrev 2009-09-20 19:55:00 följande:
    Näe, Cameleon förblir den samma, Bee likaså. Det kommer två NYA modeller. Inte en uppdatering på Cameleon eller Bee.
    Syskonvagn syskonvagn syskonvagn!!! Då kommer den lagom till nästa bebis!!! ÄNTLIGEN BUGABOO!!!
  • Joddan

Jag kan ju säga att jag har INGA problem med mitt chassi från Nov-08 (utagen i mars). So far i alla fall

Däemot har jag reklamerat ett swirvelhjul....

• Joddan

Vickan I skrev 2009-09-23 10:33:03 följande:

Ja eller hur! Men en vän sa att alla kommer tro jag drar en liten tös då ! Men röd kan väl vara åt båda liksom, ja rosa med för den delen !
    Klart att du kan ha rött till sonen!!!

Min lille kille har haft rött till denim cammen. Och min Bee har jag röd suflett, inte spelar det någon roll...
  • Joddan
    panzermensch skrev 2009-10-01 21:14:35 följande:
    började på mitt inlägg igår.. sen tog det stopp.. har kommit 3 rader vad ska man blogga om? Förslag? *hint*
    Var inne på din blogg och läste lite... HUR HUR HUR har du gått ner 20 gripande kilo sedan i maj!??!?!?! Det är ju helt fantastiskt!

Jag längtar tills jag slutar amma så jag kan börja ta tag i fläsket... (har iaf gått ner 19 kilo sen min förlossning i mars med en viktuppgång på 11 kilo )
  • Joddan
    panzermensch skrev 2009-10-01 21:24:27 följande:
    *börjar skriva*
    Aaaaah har du kört ren kur och sedan kombinerad eller hur har du gjort?
    För några år sedan körde jag ren kur i 3 veckor... Gick ner 15 kilo! Samma dag som min "upptrappning" skulle börja köpte jag en pizza för jag var så sugen och så gick jag upp... och uppp.. och ja. 25 kilo plus!

BLÄÄÄÄ!

Man kanske kan köra någon påse CB om dagen trots att man delammar???
  • Joddan
    panzermensch skrev 2009-10-01 21:29:57 följande:
    Så länge du ammar ska du äta riktiga mål. Jag vägrade ju amma denna gång så började direkt Eller ja en v efte rförlossningen
    Jo jag vet att jag BORDE det. Men jag är USEL på att äta MAT.. Så min kompis (som kör lite CB kombinerat) tycker att jag borde äta någon påse om dagen för att få i mig lite... näring? calorier? Haha...
  • Joddan

Vickan I skrev 2009-10-01 21:33:59 följande:

ja vad tror ni, vågar man stryka denimsufflan lite?
    Jag har ångat min! Men jag skulle inte stryka den...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19