• Emmiez

100+?????? Del 4

Finns det fler som ligger på en vikt över hundrakilosstrecket?

Tidigare trådar.
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m1743271.html Del 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m2585271.html Del 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m3610837.html Del 3

Här inne här disskuterar vi hur vi skall göra för att komma under 100 sträcket..
    Och även dom som är under 100 hur vi ska komma till målvikten.
    Vi peppar varandra och ger varandra tips och ideer.
    Vi försöker helt enkelt tillsammans bli av med alla dessa kilon.

Välkommen och Lycka till!

Lägg gärna till er på våran lista, ta senaste listan, skriv in dig där du hör hemma,
    över 100, under 100, eller på vilade / gravida
    Namn: start vikt / vikt nu / längd / start BMI / BMI nu (skillnad: kg BMI:)

www.bmi.se kan du räkna ut ditt bmi.

• Svar på tråden 100+?????? Del 4
  • TessaLisa

Ja just ja. Har veckovägning på fredagar och idag på morgonen visade vågen 111,5 kg. Det är 1,3 kg sedan förra fredagen.
    Nu har jag gått ned 18,5 kg från det jag vägde som mest.

• TessaLisa

Vallie: Härligt! Njut av varandra i helgen!

• Vallie

TessaLisa: vilken revanch du fick på henne då, och vad skönt att det var nån som sa ifrån, det är aldeles för många som ser mellan fingrarna som inte orkar ingripa.

som jag skagt tidigare, idioter finns det överallt, och om hon kommer och säger att ni ska föregå med gott exempel, varför sitter hon då och trycker i sig fikabröd???

lycka till i alla fall.

• Vallie

hehe njuta, JAPP det ska jag göra!!!
    vår telefon hemma verkar inte funka men jag funderar på att vänta med att felanmäla den tills på måndag, kommer nog inte vilja prata så mycket i telefon i helgen

• TessaLisa

Vallie: *ler* Felanmäl du, men slit ut jacket och säg till alla som försökt nå er att telefonen varit trasig. De behöver ju inte veta när den var det

Japp revanch fick jag! Det var såå underbart .

• Vero

TessaLisa visst är det härligt när man kan täppa till truten på dumma kärringar sådär! Schysst med en sån kollega som berättade hur duktig du är också! Själv är jag helt mållös, 18 kg på 3 månader? *mäkta imponerad*

• Emmiez

Mollie:
    ja sa ju bara att du va veteran, sen va det ju du som började rosta, och det va ju det som va roligt juh

Sitter just nu o lyssnar på julmusik.. fick bara sådär julstämning.. nog för att det snöat i veckan

• MrsK

Förlåt att jag lysser med min frånvara just nu...
    Men just nu är de lite upp och ner här hemma...
    Hund som betera sig som hon vore en valp som inte kan vara hemma ensam fast hon är snart 6 år... *suck*

• Mollie

TessaLisa! Härligt! Visst njuuuuter man då man kan klämma dit någon så där? Hoppas hon måsse riktigt ILLA av sin bulle! Dumkärring... Men visst hon kanske vore avundsjuk! Rätt åt'na!!
    För övrigt så är ju 18 kg på 3 månader bara SÅ mycket, vad kör du för med metod?

Vallie! Härligt med - på vågen trots allt som varit! Go girl!!

Emmiez! Ja du börja ju..., med veteran och då fick jag en idé! Du väckte ideén! Äh, skitsamma, är glad om du är glad!

MrsK! Du får säga till vovven på skarpen då! Har ni fullt upp med annat? Flyttpackar ni?

• MrsK

Mollie:
    Jo en massa packa också....
    Står kartonger högt och lågt här...
    men de blir juh så...

Svar på tråden 100+?????? Del 4