IKEA Ektorp soffa??
Letar nya soffa.. Ektorp ser ok ut, är ni nöjda ni som har den?
Letar nya soffa.. Ektorp ser ok ut, är ni nöjda ni som har den?
Den har vi också tänkt att köpa. Svärmor har en sådan och hon är hel nöjd..Den är lätt att ta bort tygert på och tvätt så är den super skön!
Jag ÄLSKAR våran ektorp!
vi har en hörsoffa och den är helt underbar!
Vi har dock vit klädsel, vilket jag INTE rekomenderar... allra helt inte till barnfamiljer!
Jag gillar våran, den är fin och helt ok att sitta i, men det är en bäddsoffa och den är kanske något hård på grund av det.
Hade en innan...den är galet skön MEN jag hade problem med ryggkuddarna. Det var som om det inte fanns tillräckligt med stoppning i dom & dom sjönk ihop hela tiden. Fick puffa upp dom flera gånger i veckan för att dom skulle se normala ut. Känner fler som haft samma problem.
Hej pa Er
Vi är helnöjda med den, den e superskön o sitta i o praktiskt att man kan tvätta tyget hur manag ganger som helst, vi har haft vara sen 4 el 5 ar tebax. Bra köp!!
Lycka till!
Ja! Vi har två beiga, en tvåsits och en tresits och de är hur bra som helst. Lagom höjd också - många soffor tycker jag är för låga för att det ska vara bekvämt att sätta sig ner och resa sig upp!
Vi har en, och den är hur skön som helst! Man kan bara sjunka ner i den och njuta
Och visst får man puffa upp ryggkuddarna ibland, men det gör inget tycker jag eftersom den är så bekväm att sitta i! Vi tittade på många soffor men många var "hårda" och lite stela eller vad man ska säga, dessutom skulle dom kemtvättas och var mycket dyrare att köpa... vi satte oss i en ektorp och bestämde oss direkt för att köpa en! Relativt billig, lätt att "göra om" (bara att byta tyg), enkel att tvätta och väldigt skön
Japp, jätte nöjd
Skön att sitta i och lätt att tvätta.
Kuddarna tycker inte jag att det varit problem med men man ska försöka vända lite då och då så dom inte tappar formen men så är det nog med många soffkuddar.
Behöver bara puffa upp kuddarna då och då i alla fall