• elio

Hur mycket väger jag?

Jag har efter många år av ätstörningar en lite sned kroppsuppfattning, både vad det gäller mig själv och andra. Detta, i kombination av att jag är hemskt intresserad av hur folk uppfattar varandra, leder mig till syftet med denna tråd.

Kort och gott, gissa min vikt. Jag lovar att jag inte tar illa upp, så var inte rädda att ge ärliga svar (eller gå under "anonym" om ni inte vågar). Jag är 166 cm lång, om det hjälper era gissningar.

Foton:

img182.imageshack.us/img182/5165/090904001.jpg
    img225.imageshack.us/img225/8227/p22080918210003.jpg
    img268.imageshack.us/img268/1830/090913004.jpg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 15:44
    Jag har alltså en historia av ätstörningar, men jag är numer frisk.

Den här tråden hänger lite ihop med mina sociologistudier också, ifall någon tycker jag är konstig som startar en sånhär tråd. ;P Men mer än så vill jag inte avslöja, för då kanske era svar/åsikter färgas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 20:27
    Om någon vill fortsätta gissa så finns svaret på sidan 15/inlägg #147. :)

• Svar på tråden Hur mycket väger jag?
  • Rocktroll
    elio skrev 2009-09-14 21:16:08 följande:
    Dags för sanningen: Jag väger drygt 100 kilo (sist visade vågen på 107 kg, jag har ingen hemma så jag kan inte säga mer exakt än så). Som jag nämnde innan är 65 kilo det minsta jag nånsin vägt, och det var inte under en lång period. Den mest "stabila" vikt jag haft är 90-nånting, så jag antar att jag kommer landa däromkring med tiden. Som mest har jag maxat på ca 160 kilo, och i april förra året genomgick jag en magsäcksoperation. Ni kanske förstår att min uppfattning är lite sned när jag har så stora tal att bolla med, och folk har alltid gissat på att jag väger mindre än vad jag gör (på gott och ont; visst är det kul att inte "behöva" väga 50 kilo, men samtidigt var det alldeles för lätt att ta åt sig och fortsätta gå upp i vikt). Den här tråden har varit hur intressant som helst för mig, men jag hoppas på att den varit ännu intressantare för er. Allting är nämligen inte som det ser ut. ;)
    shit! du ser verkligen inte ut att väga kring 100 :) du är jättefin!
  • Lina och Elsa

När jag bollade i mitt huvud så hamnade din vikt på runt 70-75 kilo, men du väger alltså runt 100? Tror du inte att du tappat mycket den senaste tiden då, med tanke på magsäcksoperationen? Nu var det ju inte jättebra bilder dock, men ändå :)

• Bedelia
    Rocktroll skrev 2009-09-15 11:40:07 följande:
    shit! du ser verkligen inte ut att väga kring 100 :) du är jättefin!
    Håller med! Skulle aldrig gissa på 100 kg!
  • Pixie Sessan

vi väger ca lika mkt men jag ser inte ut som dig.. tyvärr
    Hade med gissat på ca 75 kanske 80 beroende på hur jag själv sett ut vid olika vikter, ändå tycker jag att jag ser mindre ut än min vikt..

• Matillin

Mellan 65-70 kilo gissar jag.
    Jättesvårt att se när du inte har något tajt på dig

Svar på tråden Hur mycket väger jag?