• elio

Hur mycket väger jag?

Jag har efter många år av ätstörningar en lite sned kroppsuppfattning, både vad det gäller mig själv och andra. Detta, i kombination av att jag är hemskt intresserad av hur folk uppfattar varandra, leder mig till syftet med denna tråd.

Kort och gott, gissa min vikt. Jag lovar att jag inte tar illa upp, så var inte rädda att ge ärliga svar (eller gå under "anonym" om ni inte vågar). Jag är 166 cm lång, om det hjälper era gissningar.

Foton:

img182.imageshack.us/img182/5165/090904001.jpg
    img225.imageshack.us/img225/8227/p22080918210003.jpg
    img268.imageshack.us/img268/1830/090913004.jpg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 15:44
    Jag har alltså en historia av ätstörningar, men jag är numer frisk.

Den här tråden hänger lite ihop med mina sociologistudier också, ifall någon tycker jag är konstig som startar en sånhär tråd. ;P Men mer än så vill jag inte avslöja, för då kanske era svar/åsikter färgas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 20:27
    Om någon vill fortsätta gissa så finns svaret på sidan 15/inlägg #147. :)

• Svar på tråden Hur mycket väger jag?
  • Tvillingmamma2007

Tycker korten ser så olika ut är de alla nytagna? Tycker det ser ut som om du väger mest på det mittersta kortet kanske dryga 90 kg medan du ser ut att väga mindre på de andra två.

• Mollie77

65-70?

Jacob,Isac,Pontus;Miranda:mina skatter
  • Suzisuze

Du ser ut som en ung å söt tjej ,mellan 65-70 kilo? Jag tycker det iaf, och kameran brukar ju öka ngt i vikt he he. Så du väger kanske under 70?
    Var hittar vi svaret?

• elio

Suzisuze - Kul med sån aktivitet fortfarande. :D Har uppdaterat startinlägget nu med vart man kan hitta svaret; sidan 15/inlägg #147. :)

• elio

Ett STORT OCH VARMT TACK till er som sagt en massa snälla saker, förresten! Jag är hemskt dålig på att ta emot komplimanger och väljer hellre att blunda och/eller bolla tillbaka. Men efter så himla många fina ord om mig och min kropp så börjar jag känna mig hemskt otacksam, förlåt. Så: tack tack tack tack och tusen åter tack; ingen nämnd, ingen glömd!

• carro 81

Typ 68-70 kanske? Du är jättefin iaf!

• Mjesec

Shit! 100 kg! vi väger lika mycket (är dock någon cm längre 1,70) och du ser mycket smalare ut änmig på bilderna. Gissade först på typ drygt 60kg

• singer

55-65..jag väger själv 61 kg ...så jag utgår någonstans därifrån, plus minus några kilo. fin är du iallafall!!

Svar på tråden Hur mycket väger jag?