• LuPeRo

Pergopinglorna del 19

Nu har vi nått del 19 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m46026242.html

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    ww.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m42790391.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 10:44
    Plus-/gravidtråden

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-09 22:13
    Pergopinglor med barn version 14

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m47792482.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 13:45
    Ny list-tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m48575336.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-07 02:21
    Nya plustråden

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m49047874.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 19
  • NoahLeah
    Bohman skrev 2009-12-06 11:01:54 följande:
    neg test nu på morgonen, som jag trodde. så det blir att ta nya tag igen. bara invänta mensen nu, har molande värk i magen, så den är väll på G. sedan är det bara att köra på nästa kur...
    Styrkekramar!!
  • NoahLeah

Suck...började med kur nr 5 igår o nu upptäckte jag efter lite efterforskningar på nätet att Diclofenac som jag ska äta en vecka till kan försvåra för en att bli gravid. Känns som jag äter Pergotime i onödan.

• Bohman
    NoahLeah skrev 2009-12-06 14:21:30 följande:
    Suck...började med kur nr 5 igår o nu upptäckte jag efter lite efterforskningar på nätet att Diclofenac som jag ska äta en vecka till kan försvåra för en att bli gravid. Känns som jag äter Pergotime i onödan.

vad ska du äta diclofenak för?? har du ont?
    ♥(¯`°?.¸ ♥ www.mammabohman.blogg.se ♥¸.?°´¯)♥
  • NoahLeah
    Bohman skrev 2009-12-06 16:18:24 följande:
    vad ska du äta diclofenak för?? har du ont?
    Har ev en bröstkörtelinflammation...måste äta det i 2 veckor för att se om det hjälper annars blir det mammografi sen.
  • Bohman
    NoahLeah skrev 2009-12-06 16:19:30 följande:
    Har ev en bröstkörtelinflammation...måste äta det i 2 veckor för att se om det hjälper annars blir det mammografi sen.
    ajajaj.....ja då kan jag tänka mig att starka painkillers behövs..
    uff...jag håller tummarna på att de inte påverkar någe...
    finns det inget annat du kan få då?? som inte minskar chanserna vill säga?!
    ♥(¯`°?.¸ ♥ www.mammabohman.blogg.se ♥¸.?°´¯)♥
  • NoahLeah
    Bohman skrev 2009-12-06 16:22:18 följande:
    ajajaj.....ja då kan jag tänka mig att starka painkillers behövs.. uff...jag håller tummarna på att de inte påverkar någe... finns det inget annat du kan få då?? som inte minskar chanserna vill säga?!
    Mm..oroar mig konstan för att det ska vara cancer.
    Nope, det var det enda som hjälpte....
  • Nektarin

taniko, kramar om...

Jag brukade äta Naproxen mot värk, får ibland inflammerade leder och så, och fick av en slump läsa att det kunde förminska chanserna att bli gravid. När jag tog upp det med läkaren så sade hon att JA, för en bråkdel kan det ge en minimal sänkning av chansen att bli gravid men den är försvinnande liten. Så jag tror den skriften måste vara med även om det är väldigt få som drabbats av det. Förhoppningsvis samma med denna!

Förstår att du oroar dig. Hopplöst med sånt där som gnager i bakhuvudet. Men som jag sa tidigare, skulle de misstänka cancer så borde de inte chansa utan undersöka/behandla det rättså omgående. Kan dock reagera på att du inte fick göra mammografi på en gång? Fick själv bägge brösten fulla med svällda körtlar för typ 5-6 år sen och fick komma in på mammografi med en gång.

• LillSkruttet

Grattis Nektarin!!

Mamma till underverket Tyra Linnea född 21 mars 2007
  • Nektarin

Lillskruttet, tack...känner mig dock neggo som attan ang att graviditeten ska gå bra...försöker att inte tänka i sådana banor hela tiden men det är SVÅRT!

• Boo 79

Nu har jag inte hunnit läsa allt, men har jag förstått rätt om Nektarin testat plus?!? Grattis i så fall! Titta gärna in på fortsättningstråden hos oss gravida pergopinglor:

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m49047874.html

Och hoppas ni snart kommer över många fler, det är ganska tomt hos oss nu =(

Svar på tråden Pergopinglorna del 19