• LuPeRo

Pergopinglorna del 19

Nu har vi nått del 19 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m46026242.html

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    ww.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m42790391.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 10:44
    Plus-/gravidtråden

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-09 22:13
    Pergopinglor med barn version 14

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m47792482.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 13:45
    Ny list-tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m48575336.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-07 02:21
    Nya plustråden

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m49047874.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 19
  • Längtan1984
    Vårflickan84 skrev 2009-12-09 10:21:03 följande:
    Är det nån härinne som tar dubbeldos pergo just nu? =)
    Jag gör...
  • Vårflickan84
    Längtan1984 skrev 2009-12-10 21:28:52 följande:
    Jag gör...
    vilken cykeldag ligger du på nu? :) jag e på cd6 och tredje dagen med pergon! hur känns det?
    jag känner mig inte dålig eller så som jag gjorde av pergo i våras.
  • bubblan79

fler än jag som har äl i flera dagar av pergon?
    förra månaden hade jag äl i 3 dagar och denna månad är jag inne på andra dagen med äl, kanske blir tre nu oxå. är det fler som har så?

• Love is everything

Nektarin: tror du menade mig kanske?? Strunt samma... Du hade rätt i vilket fall! Hade ljusbruna flytningar nästan 3 dagar. Sen smällde det till och nu blöder jag som en gris.... Trååååkigt!

OT:
    Håller på och köpa världens finaste lilla radhus precis där vi vill bo!!! Och så har vi Volvo V70, kanske en bebbe snart med?? Plus att jag var på anställningsintervju igår!! På BB/förlossningen gällde det, fast tjänst 75%! Utvald med 5 andra! Tror ni de gillade mig?? : P Hehehe!! Nu finns det mycket att hålla tummarna åt hemma hos oss! Inga direkt små saker heller...

Ha en trevlig helg alla pinglor! På dom bara!! : P

• Bohman
    Love is everything skrev 2009-12-11 11:33:30 följande:
    Nektarin: tror du menade mig kanske?? Strunt samma... Du hade rätt i vilket fall! Hade ljusbruna flytningar nästan 3 dagar. Sen smällde det till och nu blöder jag som en gris.... Trååååkigt!OT:Håller på och köpa världens finaste lilla radhus precis där vi vill bo!!! Och så har vi Volvo V70, kanske en bebbe snart med?? Plus att jag var på anställningsintervju igår!! På BB/förlossningen gällde det, fast tjänst 75%! Utvald med 5 andra! Tror ni de gillade mig?? : P Hehehe!! Nu finns det mycket att hålla tummarna åt hemma hos oss! Inga direkt små saker heller...Ha en trevlig helg alla pinglor! På dom bara!! : P
    Håller tummarna stenhårt!!
    ♥(¯`°?.¸ ♥ www.mammabohman.blogg.se ♥¸.?°´¯)♥
  • Bohman

Nu börjar jag min andra pergo-kur.
    Hoppas det går bättre denna månad...har inte blödit något sedan igår heller, så det känns skönt att mensen snart är över också.
    det är det bara att sätta fart igen!

♥(¯`°?.¸ ♥ www.mammabohman.blogg.se ♥¸.?°´¯)♥
  • Nektarin

Love is, självklart menade jag dig, skyller på grav.hormoner
    Det är som om hela kroppen hamnar i chock efter ett sånt ingrepp som en skrapning och stannar av, sen brukar det som ska ut komma ut. Och ju förr desto bättre, för långdragna, sega blödningar är inget kul...*been there*...

Men ni verkar ju ha turen på er sida nu, så då ska du se att det blir frö av!
    Håller tummarna för jobbet!

Jag är uppsatt på VUL nästa vecka och skall då vara på 5+6. Förmodligen för tidigt för att se nåt men kan hända man kan se en hinnsäck i alla fall och få en hint om hur det ser ut där inne.

• Längtan1984
    Vårflickan84 skrev 2009-12-10 22:45:20 följande:
    vilken cykeldag ligger du på nu? :) jag e på cd6 och tredje dagen med pergon! hur känns det?jag känner mig inte dålig eller så som jag gjorde av pergo i våras.
    Jag är på cd15 idag.
    Var inne på VUL igår och ägget har inte släppt än. Ska dit igen på måndag och har det inte släppt till dess så får jag ta en ovitrellespruta.
  • Boo 79

*Kikar in o öser gravidbaciller i tråden*

Svar på tråden Pergopinglorna del 19