• Busigt89

Vi unga som försöker

Någon mer ung som försöker skaffa barn? :) Skriv gärna så kan vi följas åt tillsammans :)

• Svar på tråden Vi unga som försöker
  • Geléhallon89

lilla V skrev 2009-09-24 17:57:58 följande:

Vad har du gått på för skola?:) (gymnasie) Själv gick jag på Bäckäng. Tror dock inte att jag känner igen dig:P
    Hm almås i 2-3mån sen va jag hemma tills jag plussa och är fortfarande hemma. haha vart i över 2år. ;P gick tullen innan gymnasiet.
  • Geléhallon89

lilla V skrev 2009-09-24 17:57:58 följande:

Vad har du gått på för skola?:) (gymnasie) Själv gick jag på Bäckäng. Tror dock inte att jag känner igen dig:P
    svårt o veta om jag känner igen dig. no pic ;)
  • lilla V
    ZandraClaesson skrev 2009-09-24 20:42:40 följande:
    svårt o veta om jag känner igen dig. no pic ;)
    Hahah..jo det är klart!
  • lilla V

I väntans tider har jag börjat att sy lite barn kläder...det är jättekul! Ganska svårt eftersom jag inte är van (sydde nog på mellanstadiet senast!) Mycket tålamod krävs, men det är kul och inte alls dyrt :) Har hunnit göra en mössa, ett par byxor och nu en jacka. Är det någon annan som syr? :)

• Busigt89

lilla V skrev 2009-09-26 17:59:17 följande:

I väntans tider har jag börjat att sy lite barn kläder...det är jättekul! Ganska svårt eftersom jag inte är van (sydde nog på mellanstadiet senast!) Mycket tålamod krävs, men det är kul och inte alls dyrt :) Har hunnit göra en mössa, ett par byxor och nu en jacka. Är det någon annan som syr? :)
    Inte jag, sydde också senast i mellanstadiet, tyckte då det var jättekul!!
  • MichelleC

Jag vill oxå så gärna ha barn nu=) Men min sambo vill att jag ska ha jobba och körkort först..och körkortet har jag snart hoppas jag=D Vet någon av er hur länge man ska jobba för att få mer föräldrapening?

• Geléhallon89
    MichelleC skrev 2009-09-30 07:07:13 följande:
    Jag vill oxå så gärna ha barn nu=) Men min sambo vill att jag ska ha jobba och körkort först..och körkortet har jag snart hoppas jag=D Vet någon av er hur länge man ska jobba för att få mer föräldrapening?
    6mån tror jag?
  • Geléhallon89
    ZandraClaesson skrev 2009-09-30 09:12:45 följande:
    6mån tror jag?
    men då måste du ha fast jobb.
  • Thotis90

lilla V skrev 2009-09-24 20:35:25 följande:

Hur går det för er alla med barna skapandet? :) Några symtom?
    Jag försöker att inte leta symptom för tillfället eftersom jag haft symptom vid varje försök utan att ha varit gravid. Just nu är jag även förkyld, så det är lite svårt att känna efter.

Symptom jag haft under försöket iaf:
    Ömma bröst
    Ökade flytningar
    Huggningar i underlivet
    Humörsvängningar
    Sur smak i munnen
    Täta toalettbesök
    Ont i bröstkörteln
    Ingen aptit
    Trött
    Illamående
Svar på tråden Vi unga som försöker