Vi unga som försöker
Någon mer ung som försöker skaffa barn? :) Skriv gärna så kan vi följas åt tillsammans :)
Någon mer ung som försöker skaffa barn? :) Skriv gärna så kan vi följas åt tillsammans :)
Äh, ni är medvetna om att det inte syns så tidigt? Har du inte ens hunnit testa dig, så finns det knappt något. Det kan lika väl vara svullen mage som man får innan mens.
Nu tror jag att ni försöker med lite önsketänkande här. Det syns inget så tidigt. Om man inte ens har hunnit testa sig. Man behöver inte bli svullen innan mens varje gång heller. Eller så kan man ha käkat fel och blir svullen därför. Att ta kort på sin mage för att man vill vara gravid gör inte att man är gravid.
Det syntes direkt eftersom jag var jättesmal. Magen brukade inte svälla vid mens.
Det låter mer som önsketänkande i mina öron med, men det spelar ju faktiskt ingen roll. Är det som du säger, och upplever så kan detm ycket väl vara så.
Vad jag inte fattar är varför du envisas med att lägga upp bilder i din blogg och sen tycker folks kommentarer är jobbigt? Du gör det ju "allmänt", när du lägger upp bilder på magen sådär.
Jo jag vet varför magen svullnar, min har varit toksvullen. Dock låter det ändå tidigt i mina öron. Skitsamma vad jag säger eller tycker dock, det är verkligen inte viktigt.
Men alltså, folk är inte alltid så smarta. Jag tror man får räkna med det när man "viker ut sitt liv" sådär i en blogg? Å kanske ännu mer när det är såna privata saker som graviditet?
Tänker att, du inte borde låta andra förstöra glädjen för dig.. för det blir ju lite det som händer, när du ger folk tillfälle att komma med såna kommentarer?