Vi unga som försöker
Någon mer ung som försöker skaffa barn? :) Skriv gärna så kan vi följas åt tillsammans :)
Någon mer ung som försöker skaffa barn? :) Skriv gärna så kan vi följas åt tillsammans :)
Hade man läst den kommentaren lite mer noggrant så hade man fattat vad jag menat.
Haha ni är gasiga!
www.familjeliv.se/Forum-5-98/m44901358.html
Fel tråd! Sorry. www.familjeliv.se/Forum-5-98/m47821615.html
Yeey.
*poppar popcorn*
Ja, klart jag förstår.
Men jag vill ju inte att du ska få falska förhoppningar.
Så som du gör, håller koll på symtomer hela tiden då framkallar man fram symtomerna och lurar kroppen.
Det kan även bli så att mensen skjuts upp pga att man är så stressad av att man vill bli gravid. Det har både jag och kompisar varit med om så troligtvis är de det som har hänt dig också när din mens varit sen. För att du tänker alldeles för mycket på de.
Det finns bevis på att det har mycket med psyket att göra.
För jag vet flera stycken som har blivit gravida efter att dom har adopterat eller gjort provrörsbefruktning just för att då slutade dom försöka, dom hade ju redan ett barn då.
Det är alldeles för tidigt att se på magen eller ens tänka på om man är gravid när man knappt är i vecka fyra och inte hunnit kommit över BIM ännu.
Det finns knappt något foster, moderkakan är inge stor, inge fostervatten, det finns inget som kan göra att de ser att man är gravid.
närtvåblirtre verkar vara en vis dam!