Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-25 22:52:40 följande:
    "Funderar på om jag valde fel karriär"
    Man kan väl ha roligt med alla kycklingar också? Typ, sätta upp lite dockteater eller nåt.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-25 22:55:14 följande:
    Tänkte inte på att han är en liten pojk. Självklart är du en pladderBRUD i allra högsta grad
    That's right mannen!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-25 22:55:27 följande:
    glöm inte white trashig, lågutbildad och allt mer som sitter i vilken hand man använder.
    Skämtar du? Har den diskussionen gått så långt att man nu är white trash och lågutbildad för att man är vänsterhänt?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-25 23:00:50 följande:
    Äh...vi brukar köra chickenrace.....
    Hurdå? Höjer ni farten på bandet så att kycklingarna svischar förbi i 150km/h?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-25 23:01:30 följande:
    Och när vi sedan packar upp en fryst kyckling så sitter en mössa kvar..., då vi varför i alla fall!
    Heheh, ja då vet vi att Isnoscratch har varit lite busig.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-25 23:01:37 följande:
    japp, allt påstods utifrån det enda faktum att man höll besticken i fel hand.underbart.FL at its best.
    Ja, jag säger då det. Det finns ett persiskt ordspråk som säger: Den enfaldiges svar är tystnad.

Jag undrar om de inser hur de dumförklarar sig själva
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-25 23:03:25 följande:
    Har ni hört denna?Bästa låten för tillfä

Mmmm...tragiskt.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-25 23:18:00 följande:
    Nej nej nej...vi ser vem som tar sig längst fram åkandes på skorna i kycklingslemmet på golvet... 2 o 2 mot varandra.....-Har man otur (eller tur beroende på hur man ser det.. ) så blir det riktig bokstavlig närkontakt "kan göra ont"
    Men EEEWWW!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-25 23:21:12 följande:
    Näe...nu ska jag släpa fläskläppen upp för trappen o slänga mig i sängen under 3 täcken..boa in mig som Sir Väs o läsa min bok G´natt G´natt trådvänner, ses en annan gång......
    Ah, du med? OK, godnatt då och hoppas läppen blir bra snart.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-25 23:25:27 följande:
    njae, här pratar enfalden högt.
    Fast ordspråket menar att man inte ska svara på den enfaldiges tilltal. Att de förtjänar tystnad.

Men jag förstår vad du menar.. De är fan inte kloka
Svar på tråden Tråddödare igen....