Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Är Mr.Sandman Scratchys andra profil här, eller vad är det? Det måste det vara på sättet presentationen är formulerad samt att favoriträtten är spaghetti

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-26 15:59:53 följande:
    Det värsta när man varit vaken så länge är att det är skitsvårt att somna.
    Jag har också erfarenhet av att ha varit vaken i mer än ett dygn i sträck. Jag tror att jag var vaken i två dygn i sträck, utan någon sömn alls faktiskt. Jobbade som montör på Ericsson och hade jobbat två åttatimmarspass (nattskift till och med)med en heldag emellan passen. Var hemma och väntade svar på fax och helt plötslig tuppade jag av.

Men när vaknade du idag?
  • Velour

Men om jag ska vara ärlig, så är det allra mysigaste jag vet, att vara vaken hela natten fram till ottan. Särskilt på somrarna då det blir just ute vid 3 på natten. Då är det som allra mysigast att vara vaken.

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-26 16:31:28 följande:
    Romantiskt om inte annat. Man kan titta på solnedgången och sedan soluppgången en stund senare. Speciellt om man är vid Vättern. Jag jobbade på Visingsö innan som nattvak på ett behandlingshem. Det var fint... men knappast romantiskt.
    Hahah, nä, kan tänka mig det.

Men i övrigt är det helt klart otroligt romantiskt!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-26 16:37:45 följande:
    Me too
    Blir dock lite svårare att kunna göra det när man har barn som går upp vid sju. Men har man hjälp, kan man ta lite ledigt och njuta en dag.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-26 20:22:34 följande:
    tredje profil blir det väl?
    Mr. Scratchnogood Sandman!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-26 20:09:01 följande:
    Här hände det inte mycket... vilar folk organen eller?
    Jag har varit inloggad väldigt länge, bara inte deltagit i vår tråd eftersom det var så dött.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-26 20:43:41 följande:
    åh, håller med! jag vänder nästan alltid på dygnet på somrarna, Maken och jag brukar ta nattpromenader när det börjar ljusna, underbart.
    Vad jag många gånger själv önskat att jag hade haft någon som hade kunnat sällskapa mig för en ljus nattpromenad, sådär två-tre på natten!

En annan intressant gång var när det var höst och becksvart ute och dimman låg otroligt tät. DÅ kändes det så otroligt mysigt så jag ville gå ut och ta en promenad. Men exet bangade, den tönten!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-26 20:44:27 följande:
    Bästa metoden att lyckas här i livet är att alltid gå på tårna. Andras tår.Källa: Aristoteles Onassis
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-26 20:50:13 följande:
    var han mörkrädd, stackaren?
    Nej, men han var den tråkigaste människa jag någonsin stött på. Sju år av mitt liv slösade jag på honom och jag kan inte säga att jag har upplevt så mycket som jag hade velat.
Svar på tråden Tråddödare igen....