Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Jagbyttenick skrev 2009-11-25 23:55:04 följande:
    Oj, aggressivt värre. Vi kan nog ta en cigg och snacka skit på en av de många kommande träffarna ska du se *kramar om*Eller du ville pryla upp mig kanske?
    Nej, jag tycker om dig Men sure thing, förhoppningsvis blir det fler träffar och då kan vi snacka skit!
  • Velour
    gaffsan skrev 2009-11-25 23:57:41 följande:
    Meen,, blatte och blatte , sweetie , jag ser ut som en jugge elle grek .jag är svensk och fått så mycket skit ,,Du , det som räknas är hur man är som människa ,.Puss på dig , jag är en utav dem som ser ut som en invandrare , fast jag är svensk.men jag går till grannarna och dricker libanesiskt kaffe ,
    Heheh, så ska det vara!
  • Velour

Ni som har hängt med i trådens sömndiskussioner och Sandmansnacket behöver jag inte utveckla det här för. Ni som inte har hängt med: Sedek är trådens sömnförespråkare som säger att vi måste sova tidigt för att inte slita ut våra organ. Scratchy har hittills varit den som har varit vaken mest (som mest 37 timmar och endast 2 timmars sömn). Därför är Sedek trådens Sandman.
    Så här kommer en tecknad film om hur det verkligen ser ut:

1) Scratchy är Pluto
    2) Sedek är Sandman
    3) Isnogood är katten eftersom hon är så busig

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-26 00:21:16 följande:
    Stackare *skickar styrkekram*
    Ja, jag kände att jag behövde lite stöd. Tack!
  • Velour
    gaffsan skrev 2009-11-26 00:32:11 följande:
    God natt tråden , ni är så söta och betyder så mycket Puss på er
    Men oj! Du med och puss på dig också!

Godnatt!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-26 13:33:14 följande:
    Velour:Fin liten film där Så är det, jag är John Blund. Alla somnar när de börjar umgås med mig...
    Ja, visst var filmen häftig? Den passade så bra i våra sömndiskussioner. Du ser till att alla sover eller ska sova när det är dags, Scratchy är i behov av sömn och Isnogood är superbusig

Nä, jag tror inte att folk somnar när de umgås med dig Eller?
Svar på tråden Tråddödare igen....