Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:08:28 följande:
    Hmm, men då kan jag ju inte hjälpa till att trösta?
    Nej men det låter mindre...

Det var ett väldigt okristligt nummer det där. Många som jagade det i förra tråden och så tar du det helt odramatiskt

Grattis

Och numera när man tar okristliga nummer så får man en sån här av mig:

Ave Maria,
    gratia plena,
    Dominus tecum.
    Benedicta tu in mulieribus,
    et benedictus fructus ventris tui:
    IESUS.

Sancta Maria,
    mater Dei,
    ora pro nobis peccatoribus,
    nunc, et in hora mortis nostrae,
    Amen.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-06 20:06:50 följande:
    Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel. Källa: Bertrand Russell
    Det var länge sedan

Då känner jag mig klok!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-06 22:03:55 följande:
    Hej! Du är klok
    Hej

Alltså är jag full av tvivel...

Läget? Jobbat idag eller hur var det?
  • Sedek

Verkar vara ett ganska otacksamt jobb du har, men det är väl inte för all framtid..

Pluggdag idag, försöker koppla av lite nu, fokusera och slappna av. Jag är faktiskt lite spänd inför i morgon! Ska lägga mig tidigt och hoppas jag somnar

Hur ser din dag ut i morgon?

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-06 22:20:19 följande:
    Imorgon ska jag fortsätta med vårt grupparbete för att senare på eftermiddagen bege mig till utskällningsjobbet.
    Utskällningsjobbet Stackare... Men du vet att det är tidsbegränsat så då går det nog bra.

Jo jag klarar det nog, måste tänka så. Oavsett så är det för sent att plugga nu och i morgon, det jag inte lärt mig hitintills kommer jag inte lära mig i natt eller i morgon förmiddag. Så jag försöker bara fokusera nu, hoppas det är rätt strategi.

Kl 13 - 16 3 timmar på 4 frågor. Men det är rätt så omfattande frågor, man får en mini case study som det ska räknas och diskuteras kring.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-06 22:31:01 följande:
    Jaha, 14-17! Bra att du kollade efter. Men nu vann du en extra timme
    Och den timmen ska jag använda till sistaminutenplugg, lovar.

Funderar på att träna innan, bara man inte får kola i hjärnan efter det.. Äh, bestämmer mig i morgon.
  • Sedek

Har sett på en film ikväll, lite till och från. Funny People heter den och den är grymt bra! Bästa film på länge! Men lång, har över en timme kvar och jag orkar inte se färdigt.

Men får du chansen, sätt av 2,5 timmar en kväll och se den

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-06 22:38:33 följande:
    Okej, en till film på min lista. Först ut är Shutter, sen är det Paranormal activity, sen var det predikantfilmen och nu är det Funny People..Hmm..det kommer att ta ett bra tag innan jag har sett klart alla filmer. Tack för tipset!
    Haha! Jag har sökt på efter den där filmen men hittar den inte... Måste fråga nån jag vet sett den om de fattar vilken jag menar.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-06 22:36:45 följande:
    Duuuuktiiig! Brukar du träna för att koppla av och rensa huvudet?
    Jag skrev fel, ska INTE användas till sistaminutenplugg såklart!
Svar på tråden Tråddödare igen....